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Grundlagen des Tourismus im ländlichen Raum -- Organisations- und Vermarktungsstrukturen -- Infrastruktur für den … Tourismus im ländlichen Raum -- Angebots- und Produktentwicklung für den Tourismus im ländlichen Raum -- Kommunikation und … Vertrieb für den Tourismus im ländlichen Raum -- Nachhaltigkeit und Klimawandel. …
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Image and Destination Brands -- The Image of the United Arab Emirates -- The traditional Arabian Culture. …An authentic, unique and memorable destination image is of crucial importance to be competitive in the long …-term. Verena Schwaighofer analyses the currently transferred image of the United Arab Emirates as a tourist destination and to what …
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Die Urlaubsreisen der Deutschen -- Tourismus und Nachhaltigkeit -- Marketing für einen nachhaltigeren Tourismus -- Das … der soziokulturellen Identität der Zielländer führen. Gleichzeitig ist der Tourismus für viele Regionen eine der … an einen nachhaltigen Tourismus? Welches sind die Zielgruppen für nachhaltige Tourismusangebote im Massenmarkt? Welche …
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population ageing from a tourism marketing perspective, by combining a demand-side and a supply-side approach to older tourists … analyzes the marketing strategies and operative practices of three tourism companies that focus on the older-adult market …. Practical implications for tourism suppliers willing to target older tourists are derived. The book is intended primarily for …
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Introduction -- Tourism place experience and co-creation -- Understanding the Behaviour of Tourists on Guided Tours … Influence of Moral Values on Tourist Happiness -- Florence: Tourism, Heritage and Consumption -- Conceptualising Challenging … Experiences and Post-Travel Culture Involvement -- Barriers and Sentiment of the American Tourists toward Travel to China …
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for Neolocalism and Environmental Causes -- 4. Pure Michigan Beer? Tourism, Craft Breweries, and Sustainability -- 5 …. Representing Rurality: Cider Mills and Agritourism -- 6. Developing Social Capital in Craft Beer Tourism Markets -- 7. New Jersey … Craft Distilleries: Sense of place and sustainability -- 8. Drink Tourism: A Profile of the Intoxicated Traveler -- 9. Craft …
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Destinationsmanagement. … Markenführung in das Destinationsmanagement auf. Denn steigender Wettbewerbsdruck sowie die Zielsetzung, sich mittels einer starken … interne Markenführung • Identitätsorientierte Markenführung in Destinationen • Ansätze für das Destinationsmanagement Die …
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various tourism contexts shed light on existing and potential contributions of tourists and destination providers to tourist …This book offers a wealth of new views and interpretations of well-being in tourism, emphasizing the role that co …-creation - the creation or enhancement of value through tourist engagement with tourism providers and other tourists - is …
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Applications in Tourism -- Chapter 3: Usage of E-loyalty Programs in Hospitality Industry -- Chapter 4: New Toy of Marketing … Communication in Tourism: Gamification -- Chapter 5: The Symbolic Representation of Tourism Destinations: A Semiotic Analysis … -- Chapter 7: MoViT: A 3D Mobile Virtual Tour App of Panguil River Eco-Park -- Chapter 8: Marketing for new tourism perceived by …
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Touristische Destinationen und Destinationsmanagement -- Strategische und operative Produktentwicklung von … Erkenntnisse wurden sämtliche Österreichischen Destinationen (Vollerhebung) befragt, ob diese Produkte für ihre Destination … Destinationen und Destinationsmanagement Strategische und operative Produktentwicklung von Dienstleistungen Service Design als …
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