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Life -- Case 3: ABC India Limited -- Case 4: Diageo in Turkey: The Lion's Milk Versus Global Spirits -- Case 5: To Switch …
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G. Shainesh, Indian Institute of Management, Bangalore, India This is a fascinating set of insights, for students and …Nestlé in Mexico: The Good Food Versus the Good Life Dilemma -- Tanishq: Bringing Jewellery to Daily Life -- ABC India …
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Value Chain Marketing (VCM) is a promising strategy to overcome immediate customers’ innovation resistance. By pursuing VCM, material suppliers enlarge their target group beyond their immediate customers and address their downstream customers as well. Treading on relatively unexplored grounds,...
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. Emerging from his lectures and vast experience of teaching in different geographies including India, I am confident that Dr … Chancellor, Narsee Monjee Institute of Management Studies, India “Making decision in marketing has become complex today, which is …
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This book is the first systematic exposition of advances in Kaiyu studies carried out by the author and his colleagues in Japan and other parts of Asia. Consumer shop-around behavior is referred to as Kaiyu in Japanese, a term widely used in several fields such as city planning, marketing, real...
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Introduction to the experience logic: Key concepts and contents -- Part I: Theoretical contributions -- Experiential perspective in management literature: A systematic review -- Marketing in an experiential perspective: From "Goods and Service Logic" to "Experience Logic" -- Part II: Sectoral...
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Grundlagen des CRM -- CRM — Grundlagen, Ziele und Konzepte -- Aufbau und Funktionalitäten von CRM-Systemen -- IT-Unterstützung Durch Customer Relationship Management-Systeme am Beispiel von mySAP CRM -- Die Bedeutung des Beziehungsmarketing für den Unternehmenserfolg -- Mit Mass...
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Weiterempfehlungsabgabe als Unternehmens- und Marketingziel -- Grundlagen und Stand der Forschung zur Weiterempfehlungsabgabe -- Modellentwicklung und Hypothesen zur Weiterempfehlungsabgabe -- Empirische Untersuchung der Weiterempfehlungsabgabe -- Implikationen für die Steuerung und Erforschung...
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Diffusionstheorie -- Komplexe Produkte und Systeme -- Forschungsmethode: Systemdynamischer Ansatz -- Aufbau des Diffusionsmodells für KoPS -- Analyse des Modellverhaltens -- Strategische Steuerung des Diffusionsprozesses -- Zusammenfassung und Ausblick.
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Marketingplaner und -entscheider stehen vor der Herausforderung, in hart umkämpften Märkten das Interesse von Konsumenten für ihre Waren und Dienstleistungen zu gewinnen. Die rasante Verschiebung vom Produkt- zum Aufmerksamkeitswettbewerb zwingt die Praxis, Botschaften emotional zu gestalten...
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