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~isPartOf:"The PDMA handbook of new product development"
~subject:"Marktforschung"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Produktmanagement
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9
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Success factor
5
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Strategisches Management
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Theorie
2
Theory
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1
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Befragung
1
Business model
1
Business organization
1
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Type of publication
All
Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
2
Language
All
English
2
Author
All
Boike, Douglas G.
1
Bonifant, Ben
1
Ottum, Brian D.
1
Siesfeld, Tony
1
Published in...
All
The PDMA handbook of new product development
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
3
Market research best practice : 30 visions for the future ; a compilation of discussion papers, case studied and methodologies from ESOMAR
3
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
2
Involving customers in new service development
2
A Research Agenda for Service Marketing
1
Base of the Pyramid 3.0 : sustainable development through innovation & entrepreneurship
1
Collusion through information sharing? : new trends in competition policy
1
Die neue Macht des Marketing : wie Sie Ihr Unternehmen mit Emotion, Innovation und Präzision profilieren
1
EcoDesign : von der Theorie in die Praxis
1
Econometric models in marketing
1
Effizienz statt Verantwortung? : Anforderungen, Ansätze und Methoden ; [die als Manuskript gedruckten Beiträge wurden auf dem XXIX. Kongress der Deutschen Marktforschung vom 29. - 31. Mai 1994 in Bremen als Vorträge gehalten]
1
Energie für nachhaltige Mobilität : Trends und Konzepte
1
Entscheidungshilfen im Marketing
1
Fundamentals of marketing research ; Vol. 6
1
Handbook of research methods for marketing management
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Handbuch der Marktforschung
1
Innovation und Institution : [67. Jahrestagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft an der Christian-Albrechts-Universität zu Kiel ... 18. - 21. Mai 2005]
1
Innovationsmanagement
1
Knowledge creation and management : new challenges for managers
1
Management technologieorientierter Unternehmensgründungen
1
Marketing management : a cultural perspective
1
Marketing research : state-of-the-art perspectives ; handbook of the American Marketing Association & Professional Marketing Research Society
1
Marktorientierte Unternehmensführung : Grundkonzepte, Anwendungen und Lehre ; Festschrift für Hermann Freter zum 60. Geburtstag
1
Moderne Dienstleistungen : Impulse für Innovation, Wachstum und Beschäftigung ; Beiträge der 6. Dienstleistungstagung des BMBF
1
Operations research proceedings 1999 : selected papers of the Symposium on Operations Research (SOR '99), Magdeburg, September 1 - 3, 1999
1
Operations research proceedings 2003 : selected papers of the International Conference on Operations Research (OR 2003), Heidelberg, September 3 - 5, 2003 ; with 51 tables
1
Organisation und praktische Anwendung
1
Regionale und sektorale Strukturpolitik : Rainer Thoss zum 60. Geburtstag
1
Strategic technology management : building bridges between sciences, engineering and business management
1
Technological innovation : oversights and foresights
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Market analysis and segmentation for new products
Boike, Douglas G.
;
Bonifant, Ben
;
Siesfeld, Tony
- In:
The PDMA handbook of new product development
,
(pp. 191-210)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003831468
Saved in:
2
Quantitative market research
Ottum, Brian D.
- In:
The PDMA handbook of new product development
,
(pp. 279-301)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003831481
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