//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"The artification of luxury fashion brands : synergies, contaminations, and hybridizations"
~subject:"Corporate culture"
~subject:"Corporate social responsibility"
~subject:"Führungskraft"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
The Centrality of "Between" in...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Corporate culture
Corporate social responsibility
Führungskraft
Art & brand synergies
1
Artistic interventions
1
Artists
1
Arts
1
Brand image
1
Brand management
1
Corporate Social Responsibility
1
Kunst
1
Künstler
1
Markenführung
1
Markenimage
1
Sergio Rossi
1
Stakeholder
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
1
Type of publication
All
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
1
Book section
1
Language
All
English
1
Author
All
Antal, Ariane Berthoin
1
Paolino, Chiara
1
Published in...
All
The artification of luxury fashion brands : synergies, contaminations, and hybridizations
Veröffentlichungsreihe der Abteilung Organisation und Technikgenese des Forschungsschwerpunkts Technik, Arbeit, Umwelt des Wissenschaftszentrums Berlin für Sozialforschung
3
Discussion papers / Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), Forschungsschwerpunkt Organisation und Wissen, Abteilung Innovation und Organisation
2
Schriftenreihe der Abteilung "Organisation und Technikgenese" des Forschungsschwerpunktes Technik-Arbeit-Umwelt am WZB
2
WZB discussion paper : Forschungsschwerpunkt Gesellschaft und Wirtschaftliche Dynamik
2
Business & society
1
Den Wandel in Unternehmen steuern: Faktoren für ein erfolgreiches Change-Management
1
Frauen ins Management: von der Reservearmee zur Begabtenreserve
1
Frauen und Ökonomie: Dokumentation zur Ringvorlesung im Wintersemester 91/92 an der Freien Universität Berlin
1
Journal of business ethics : JOBE
1
Neue Qualitäten betrieblichen Lernens
1
Organization studies: An international multidisciplinary journal devoted to the study of organization, organizing, and the organized in and between societies
1
Papers / Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung, Forschungsschwerpunkt Technik, Arbeit, Umwelt
1
Post-Print / HAL
1
Scandinavian journal of management
1
WZB Discussion Paper
1
Zukunftsfähigkeit Deutschlands : sozialwissenschaftliche Essays
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Sergio Rossi and its Magic Kingdom : artistic interventions, brand identity renewal, and stakeholder awareness
Paolino, Chiara
;
Antal, Ariane Berthoin
- In:
The artification of luxury fashion brands : synergies, …
,
(pp. 33-61)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012240670
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->