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A visual approach to measuring implicit personality systems is explored in this article. Six scales, consisting of optical stimuli (icons), were developed by conducting factor analyses using data from 3 studies with more than 70.000 participants. Internal consistencies and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010300768
A visual approach to measuring implicit personality systems is explored in this article. Sixscales, consisting of optical stimuli (“icons”), were developed by conducting factor analysesusing data from 3 studies with more than 70.000 participants. Internal consistencies and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005869869
A visual approach to measuring implicit personality systems is explored in this article. Six scales, consisting of optical stimuli (icons), were developed by conducting factor analyses using data from 3 studies with more than 70.000 participants. Internal consistencies and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009219984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014574848
Empirische Studien belegen, dass die differenzierende und emotionalisierende Wirkung starker Marken einen erheblichen Einfluss auf betriebswirtschaftliche Unternehmens-Kennzahlen wie auch psychologische Effekte auf Kunden- und Mitarbeiterseite hat. Trotz des hohen Potenzials von Marken sind...
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Für den Erfolg eines Produktes oder einer Dienstleistung ist die umfassende Kenntnis der Bedürfnisse, Wahrnehmungs- und Entscheidungsfilter von Zielgruppen entscheidend. Nur eine zielgerichtete, zur Zielgruppe passende Produktentwicklung und -vermarktung kann Auf Dauer erfolgreich sein. Da...
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