Showing 1 - 10 of 121,428
The intellectual structure in brands and branding research: a scientometric analysis / Jiaxun He, Cheng Lu Wang -- "Home base" and the brand globalization strategies of emerging market multinationals / Xiaohua Lin, Carlyle Farrell -- How consumer mindset response and long-term marketing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011728062
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000628654
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001753842
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704792
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001666503
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002011745
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002896410
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002913611
Einführung -- Grundlagen zur Marke und identitätsorientierten Markenführung -- Das Markenidentitäts-Modell als Ausgangspunkt der identitätsorientierten Markenführung -- Optionen zur Konzeption eines Soll-Selbstbildes der Markenidentität im Rahmen der strategischen Markenführung --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516610
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009304309