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English Abstract: [Social Agency matters! - African and Chinese entrepreneurs as agents of change] - The book reviewed, edited by Laurence Marfaing and Karsten Giese, documents a research project, on-going since six years, at the German Institute of Global and Area Studies (GIGA-Hamburg) which...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015258859
ABSTRACT & RÉSUMÉ : Happiness is a universal state of mind. However, its meaning takes on culture-specific forms, ranging from emotional states of mind to life satisfaction. The definition of 'happiness' is strongly influenced by the respective philosophical background and material living...
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French Abstract: Le bonheur est un état d'esprit universel. Cependant, sa signification prend des formes spécifiques à la culture, allant des états d'esprit émotionnels à la satisfaction générale de la vie. La définition du « bonheur » est fortement influencée par le contexte...
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German Abstract: Glück ist eine universelle Geistesverfassung. Ihre Bedeutung nimmt jedoch kulturspezifische Formen an und reicht von emotionalen Gemütszuständen bis hin zur allgemeinen Lebenszufriedenheit. Die Definition von ‚Glück‘ ist stark von jeweiligen philosophischen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013405848
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010460412
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004773539
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004750056
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001502242
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10001466209