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Verkauf
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1,364
Article
1,258
Other
13
Journal
7
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All
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
111
Konferenzschrift
32
Graue Literatur
17
Non-commercial literature
17
Collection of articles of several authors
11
Sammelwerk
11
Thesis
10
Aufsatzsammlung
3
Bibliographie
3
Congress Report
3
Monografische Reihe
3
Arbeitspapier
2
Mikroform
2
Universitätsschrift
2
Working Paper
2
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Case Study
1
Conference proceedings
1
Festschrift
1
Interview
1
Mehrbändiges Werk
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Author
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Fishburn, Peter C.
34
Meffert, Heribert
11
Samuelson, Paul Anthony
10
Lau, Lawrence J.
9
Volle, Pierre
9
Ahmed, Shamsuddin
8
Taha, Zahari
8
Pollak, Robert A.
7
Richter, Marcel K.
7
Ale Ebrahim, Nader
6
Blackorby, Charles
6
Frisch, Ragnar
6
Afriat, S. N.
5
Arrow, Kenneth J.
5
Bauer, Hans H.
5
Diewert, W. E.
5
Diller, Hermann
5
Eliashberg, Jehoshua
5
Epstein, Larry G.
5
Farquhar, Peter H.
5
Gottinger, Hans-Werner
5
Kenney, Ralph L.
5
Lasserre, Georges
5
Luce, R. Duncan
5
Mazurek-Łopacińska, Krystyna
5
Mehta, Ghanshyam
5
Polemarchakis, H. M.
5
Rader, Trout
5
Sontow, Karsten
5
Szulce, Halina
5
Bell, David E.
4
Diamond, Peter A.
4
Fishburn, P. C.
4
Fuchs-Seliger, Susanne
4
Furubotn, Eirik G.
4
Georgescu-Roegen, Nicholas
4
Gorman, W. M.
4
Grilli, Carlo
4
Harsanyi, John C.
4
Homburg, Christian
4
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Institution
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Université Paris-Dauphine (Paris IX)
15
Axel-Springer-Verlag <Berlin> / Marketing Anzeigen
12
Bundesstelle für Außenhandelsinformation <Köln>
10
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), Erasmus Universiteit Rotterdam
9
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), ERIM is the joint research institute of the Rotterdam School of Management, Erasmus University and the Erasmus School of Economics (ESE) at Erasmus University Rotterdam.
8
European Association of Agricultural Economists - EAAE
8
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
8
Instytut Marketingu <Wrocław>
6
European Society for Opinion and Marketing Research
5
HAL
5
Eindhoven Centre for Innovation Studies (Ecis), Technische Universiteit Eindhoven
4
Facultatea de Administraţie Publică, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative (SNSPA)
4
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
4
Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung (IAB)
3
Institut für Werkzeugmaschinen und Betriebswissenschaften <München>
3
Betriebswirtschaftliche Beratungsstelle für den Einzelhandel <Köln>
2
EconWPA
2
Faculté des sciences économiques et sociales - Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät, Université de Fribourg - Universität Freiburg
2
Graduate School of Management, St. Petersburg State University
2
International Energy Agency
2
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
2
Advertising Effectiveness Research Forum <1998>
1
Advertising Research Foundation
1
Agricultural and Applied Economics Association - AAEA
1
Akademia Ekonomiczna <Poznań>
1
Akademia Ekonomiczna Imienia Karola Adamieckiego <Katowice> / Katedra Badań Konsumpcji
1
Akademia Ekonomiczna Imienia Karola Adamieckiego w Katowicach
1
Akademia Ekonomiczna Imienia Oskara Langego <Wrocław> / Katedra Ekonometrii i Informatyki
1
Akademia Ekonomiczna Imienia Oskara Langego <Wrocław> / Katedra Marketingu i Zarz½adzania Gospodark½a Turystyczn½a
1
Allgemeine Plakatgesellschaft
1
American Council on Consumer Interests
1
American Marketing Association
1
Association for Consumer Research
1
Ausschuss für Begriffsdefinitionen aus der Handels- und Absatzwirtschaft
1
Axel-Springer-Verlag <Berlin, West> / Marketing Anzeigen
1
Axel-Springer-Verlag <Berlin>
1
Bayerisches Forschungszentrum für Wissensbasierte Systeme <Erlangen u.a.>
1
Betriebswissenschaftliches Institut <Zürich>
1
Bildungswerk der Berliner Wirtschaft
1
Bundesstelle für Büroorganisation und Bürotechnik / Arbeitskreis Corporate Design in Vordrucken
1
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All
Econometrica : journal of the Econometric Society, an internat. society for the advancement of economic theory in its relation to statistics and mathematics
80
The review of economic studies
46
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
41
Journal of economic theory
39
Theory and decision : an international journal for multidisciplinary advances in decision science
36
Management Science
33
The American economic review
23
Economics letters
22
International Journal of Innovation Management (ijim)
22
International economic review
21
Journal of mathematical economics
20
Operations research
20
Journal of public economics
17
Journal of political economy
16
Prace naukowe Akademii Ekonomicznej Imienia Oskara Langego we Wrocławiu
16
The economic journal : the journal of the Royal Economic Society
16
The quarterly journal of economics
16
Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing
15
Economics Papers from University Paris Dauphine
14
International Journal of Innovation and Technology Management (IJITM)
14
Zeitschrift für Nationalökonomie
14
Oxford economic papers
13
Discussion paper
12
European economic review : EER
12
Journal of Business Research
11
Southern economic journal
11
Arbeitspapiere / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e. V.
10
Economica
10
Europäische Hochschulschriften / 5
10
Public finance
10
Zeszyty naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
10
ERIM Report Series Research in Management
9
Rivista internazionale di scienze economiche e commerciali : RiSEC ; pubblicazione trimestrale
9
Sonderdruck / FIR, Forschungsinstitut für Rationalisierung der Rheinisch-Westfälischen Hochschule Aachen
9
Giornale degli economisti e annali di economia
8
MPRA Paper
8
Mathematical social sciences
8
Metroeconomica : international review of economics
8
Research Paper / Erasmus Research Institute of Management (ERIM), ERIM is the joint research institute of the Rotterdam School of Management, Erasmus University and the Erasmus School of Economics (ESE) at Erasmus University Rotterdam.
8
International Journal of Business Performance Management
7
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Source
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USB Cologne (EcoSocSci)
1,157
ECONIS (ZBW)
1,095
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How to develop successful new products
Patrick, Jerry
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1997
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2
Von der Idee zur wirtschaftlichen Verwertung : Leitfaden zur Bewertung und Umsetzung von Neuproduktstrategien
Staudt, Erich
;
Kerka, Friedrich
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004600790
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3
Innovation : the missing dimension
Lester, Richard K.
;
Piore, Michael J.
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004383216
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4
The PDMA toolbook ... for new product development : 2
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004800813
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5
Der Kunde im Innovationsprozeß
Brockhoff, Klaus
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004566889
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6
The power of product platforms : building value and cost leadership
Meyer, Marc H.
;
Lehnerd, Alvin P.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004333955
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7
Studienausgabe neue Produkte
Bornholdt, Werner
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004338520
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8
Agile product development for mass customization : how to develop and deliver products for mass customization, niche markets, JIT, build-to-order and flexible manufacturing
Anderson, David
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004342730
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9
How to create profitable new products : from mission to market
Gruenwald, George
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004351743
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10
Medial gestützte Limit-Conjoint-Analyse als Innovationstest für technologische Basisinnovationen : eine explorative Analyse
Stadie, Ekkehard
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004228578
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1
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5
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