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857
Book / Working Paper
322
Other
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Thesis
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Collection of articles of several authors
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Congress Report
1
Handbook
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Handbuch
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Konferenzschrift
1
Mehrbändiges Werk
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Multi-volume publication
1
Sammelwerk
1
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Azar, Salim
8
Darpy, Denis
8
Sauvée, Loïc
7
Ehrenberg, A. S. C.
6
Frank, Ronald E.
6
Mellerowicz, Konrad
6
Aaker, David A.
5
Bass, Frank M.
5
Bruhn, Manfred
5
Coulibaly, Mantiaba
5
Heiseke, Jürgen
5
McAuliffe, Jeremiah D.
5
Meffert, Heribert
5
Völp, Fromut
5
Angehrn, Otto
4
Botzenhardt, Florian
4
Diamond, Sidney A.
4
Farley, John U.
4
IOAN, Corina Anamaria
4
Jacoby, Jacob
4
Jones, J. Morgan
4
Krichbaum, Jörg
4
Lunsford jr., Julius R.
4
Lutz, Hans
4
Sheth, Jagdish N.
4
Adjouri, Nicholas
3
Benson, Purnell H.
3
Berekoven, Ludwig
3
Bergler, Georg
3
Böcker, Franz
3
Day, George S.
3
Gaudeul, Alexia
3
Gorska-Warsewicz, Hanna
3
Gries, Gerhard
3
Heil, Gerhard
3
Hofmann, Hellmut W.
3
Jeuland, Abel P.
3
LUCA, Florin-Alexandru
3
Ladas, Stephen Pericles
3
Lessig, V. Parker
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Institution
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Université Paris-Dauphine (Paris IX)
27
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
12
International Institute of Social and Economic Sciences
5
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), ERIM is the joint research institute of the Rotterdam School of Management, Erasmus University and the Erasmus School of Economics (ESE) at Erasmus University Rotterdam.
3
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), Erasmus Universiteit Rotterdam
3
ToKnowPress
3
Dipartimento di Scienze Statistiche "Paolo Fortunati", Alma Mater Studiorum - Università di Bologna
2
European Society for Opinion and Marketing Research
2
Institut de Préparation à l'Administration et à la Gestion (IPAG)
2
Princeton University Press
2
Université Paris-Dauphine
2
12. Congrès international de droit financier et fiscal, Knokke (Belgique) 1958
1
Antitrust Division, Department of Justice
1
Ausschuss für Lieferbedingungen und Gütesicherung beim Deutschen Normenausschuss, DNA
1
Bjuro za patenti i marki
1
Bǔlgarska Tǔrgovsko-Promišlena Palata, Sekcija za Zakrila na Industrialnata Sobstvenost
1
Carrefour
1
Center for Tobacco Control Research and Education, UC San Francisco
1
Centrafarm
1
Centre for Competition Policy, University of East Anglia
1
Commerce Clearing House
1
Committee on the Judiciary
1
Committee on the Judiciary, U.S. Senate
1
Convention Benelux et Loi
1
Duesseldorf University of Applied Sciences
1
Département Sciences Sociales, Agriculture et Alimentation, Espace et Environnement (SAE2), Institut National de la Recherche Agronomique (INRA)
1
E. Albrecht-Verlags-KG
1
European Association of Agricultural Economists - EAAE
1
European School of Management and Technology (ESMT)
1
Exxon
1
Faculdade de Economia, Universidade do Porto
1
Facultatea de Finante şi Banci, Universitatea Spiru Haret
1
Faculty of Economics, M. V. Lomonosov Moscow State University
1
Fakulteta za Management, Univerza na Primorskem
1
General Agreement on Tariffs and Trade
1
Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues - GEWISOLA
1
Hanken Svenska Handelshögskolan
1
Helsinki School of Economics
1
Hochschule St. Gallen für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
1
House of Representatives
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The Trademark reporter
77
Markenartikel : das Magazin für Markenführung
67
Journal of marketing research : JMR
48
Economics Papers from University Paris Dauphine
27
Journal of Business Research
21
Journal of advertising research
17
Wettbewerb in Recht und Praxis : wrp
15
Symphonya. Emerging Issues in Management
13
The journal of business : B
13
Проблемы современной экономики
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Gewerblicher Rechtsschutz und Urheberrecht : GRUR ; Zeitschrift der Deutschen Vereinigung für Gewerblichen Rechtsschutz und Urheberrecht
12
MPRA Paper
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Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Ovidius University Annals, Economic Sciences Series
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Бизнес Информ
10
Journal of marketing
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Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
9
Wirtschaft und Wettbewerb
9
Journal of retailing
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Business Inform
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Marketing Science
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EconStor Open Access Articles
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Harvard business review : HBR
6
Micro & Macro Marketing
6
The antitrust bulletin : the journal of American and foreign antitrust and trade regulation
6
World development : the multi-disciplinary international journal devoted to the study and promotion of world development
6
Betriebs-Berater : BB
5
Cuadernos de Gestión
5
IIC : international review of intellectual property and competition law
5
Journal of business economics : JBE
5
Markenartikel heute : Marke, Markt und Marketing
5
Proceedings of International Academic Conferences
5
Tržište/Market
5
Вестник Южно-Уральского государственного университета. Серия: Экономика и менеджмент
5
ИЗВЕСТИЯ САНКТ-ПЕТЕРБУРГСКОГО УНИВЕРСИТЕТА ЭКОНОМИКИ И ФИНАНСОВ
5
Business Horizons
4
Business horizons
4
Comercio exterior : CE
4
Consumer behavior : contemporary research in action
4
Der Betrieb
4
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RePEc
335
USB Cologne (EcoSocSci)
124
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Brand
power
Stobart, Paul
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1994
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Exclusive Marken : Erfolgsformeln, Marketingstrategien, Unternehmensphilosophien
Talkenberger, Peter P.
;
Mens-Schimann, Elfi
-
1993
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004174635
Saved in:
3
Der Einfluss von Emotionen auf Markenproduktentscheidungen : Theoretische Fundierung und empirische Analyse mit Hilfe der funktionellen Magnetresonanztomographie
Plassmann, Hilke
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004909748
Saved in:
4
Gesundheitsprofilierung von Lebensmittel-Markenartikeln : Messung, Determinanten und Implikationen
Jüttner, Clemens
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004945917
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5
Managing
brand
equity : capitalizing on the value of a
brand
name
Aaker, David A.
-
1991
-
1. print.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004108696
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6
Deutsche Standards : [Produkte und Objekte in Deutschland, die als prominenter Teil für das Ganze stehen ; Namen und Begriffe, von Aspirin bis Zeiss in Bild und Wort]
Krichbaum, Jörg
(
contributor
); …
-
1995
-
7., erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004303838
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7
Understanding brands : by 10 people who do
Cowley, Don
(
contributor
)
-
1996
-
Paperback ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004311176
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8
Adding transparency to
brand
management : February 1998
Fellows-Rödl, Deborah
(
contributor
)
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004379729
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9
Die Marke als Botschaft : die kommunikative Funktion der Marke und ihre Interdependenzen zur Werbung
Adjouri, Nicholas
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004185003
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10
Total branding by design : how to make your
brand
's packaging more effective
Southgate, Paul
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004203583
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1
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