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~person:"Bauer, Hans H."
~subject:"Estimation"
~subject:"Messung"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Aufsatz im Buch
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Übersichtsarbeit
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Language
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German
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English
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Author
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Bauer, Hans H.
Bellmann, Lutz
17
Jirjahn, Uwe
11
Möller, Joachim
11
Frick, Bernd
10
Büchel, Felix
9
Fritsch, Michael
9
Hübler, Olaf
9
Wagner, Joachim
9
Hujer, Reinhard
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Loy, Jens-Peter
8
Gerlach, Knut
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Kaiser, Ulrich
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Kölling, Arnd
7
Pannenberg, Markus
7
Pohlmeier, Winfried
7
Riphahn, Regina T.
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Spiller, Achim
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Steiner, Viktor
7
Wagner, Gert G.
7
Backes-Gellner, Uschi
6
Franz, Wolfgang
6
Frick, Joachim R.
6
Lehmann, Erik
6
Pfeiffer, Friedhelm
6
Schnabel, Claus
6
Theuvsen, Ludwig
6
Fitzenberger, Bernd
5
Kosfeld, Reinhold
5
Locarek-Junge, Hermann
5
Merz, Joachim
5
Schwientek, Caroline
5
Zimmermann, Volker
5
Zwick, Thomas
5
Blien, Uwe
4
Dilger, Alexander
4
Dreger, Christian
4
Eckey, Hans-Friedrich
4
Eisen, Roland
4
Falk, Tomas
4
more ...
less ...
Published in...
All
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
1
Dienstleistungsmarketing
1
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
1
Strategie, Innovation und Internationalisierung : für Prof. Dr. Manfred Perlitz anlässlich seines 60. Geburtstages
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
7
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1
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7
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7
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Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Method supplied investigation of customer loyalty in the automotive industry : results of a causal analytical study
Bauer, Hans H.
- In:
Customer retention in the automotive industry : …
,
(pp. 167-213)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299161
Saved in:
2
Utility-oriented design of service bundles in the hotel industry, based on the conjoint measurement method
Bauer, Hans H.
;
Huber, Frank
;
Adam, Richard
- In:
Optimal bundling : marketing strategies for improving …
,
(pp. 269-295)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001425142
Saved in:
3
Hemmnisse der Produktionsverlagerung von Industrieunternehmen ins Ausland
Bauer, Hans H.
;
Hardock, Petra
- In:
Strategie, Innovation und Internationalisierung : für …
,
(pp. 261-286)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001784828
Saved in:
4
Messung und Konsequenzen von Servicequalität im E-Commerce : eine empirische Analyse am Beispiel des Internet-Banking
Bauer, Hans H.
;
Falk, Tomas
;
Hammerschmidt, Maik
- In:
Dienstleistungsmarketing
,
(pp. 45-57)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002208776
Saved in:
5
Management von Kundenzufriedenheit in der Hotelbranche
Bauer, Hans H.
;
Keller, Thomas
;
Falk, Tomas
- In:
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 543-564)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003745036
Saved in:
6
Messung von E-Servicequalität : eine branchenübergreifende Validierung
Bauer, Hans H.
;
Falk, Tomas
;
Hammerschmidt, Maik
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 37-55)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003565670
Saved in:
7
Messung von E-Servicequalität : eine branchenübergreifende Validierung
Bauer, Hans H.
;
Falk, Tomas
;
Hammerschmidt, Maik
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 37-55)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003762102
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