//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~person:"Bergmann, Bärbel"
~subject:"Firm performance"
~subject:"Learning method"
~subject:"Personalentwicklung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Validierung von Kompetenzen -...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Firm performance
Learning method
Personalentwicklung
Competence
6
Kompetenz
6
Deutschland
5
Germany
5
Human resource development
5
Wissensmanagement
3
Beschäftigungsfähigkeit
2
Employability
2
Humanvermögen
2
Innovation
2
Innovation management
2
Innovationsfähigkeit
2
Innovationsmanagement
2
Knowledge management
2
Competitive strategy
1
Further training
1
Human Resource Management
1
Klein- und Mittelbetrieb
1
Lernen
1
Personalmanagement
1
Unternehmen
1
Weiterbildung
1
Wettbewerbsstrategie
1
Wissen
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
3
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
2
Aufsatzsammlung
2
Book section
2
Collection of articles of several authors
2
Sammelwerk
2
Language
All
German
5
Author
All
Bergmann, Bärbel
Duflo, Esther
15
Banerji, Rukmini
14
Berry, James
14
Kannan, Harini
14
Shotland, Marc
14
Walton, Michael
14
Banerjee, Abhijit V.
13
Mukerji, Shobhini
12
Kauffeld, Simone
9
Kriegesmann, Bernd
9
Aggarwal, Raj
8
Erpenbeck, John
8
Abeberese, Ama Baafra
7
Linden, Leigh L.
7
Sauter, Werner
7
Becker, Manfred
6
Falck, Oliver
6
Fullerton, Don
6
Mang, Constantin
6
North, Klaus
6
Staudt, Erich
6
Taras, Vas
6
Woessmann, Ludger
6
Kumler, Todd J.
5
Marsick, Victoria J.
5
Reinhardt, Kai
5
Wu, Yinglu
5
Ahuja, Inderpreet Singh
4
Botosaru, Irene
4
Brush, Candida G.
4
Heyse, Volker
4
Jain, Sanjiv Kumar
4
Liguori, Eric
4
Lynden, Karen
4
Muris, Chris
4
Murphy, Jamie
4
Noe, Raymond A.
4
Petriglieri, Gianpiero
4
Sieber-Suter, Barbara
4
more ...
less ...
Institution
All
Technische Universität Dresden / Institut für Allgemeine Psychologie, Biopsychologie und Methoden der Psychologie / Professur für Methoden der Psychologie
1
Published in...
All
Beschäftigungsfähigkeit entwickeln, Innovationsfähigkeit und Kompetenz fördern : Beiträge einer Veranstaltung der Professur für Methoden der Psychologie der TU Dresden und der Konrad-Adenauer-Stiftung am 28. Mai 2008
1
DRE-Impuls
1
Edition QUEM : Studien zur beruflichen Weiterbildung im Transformationsprozeß
1
Kompetent für die Wissensgesellschaft
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
5
Showing
1
-
5
of
5
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Kompetent für die Wissensgesellschaft
Bergmann, Bärbel
;
Eisfeldt, Doreen
;
Jäger-Jürgens, Ruth
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400508
Saved in:
2
Beschäftigungsfähigkeit entwickeln, Innovationsfähigkeit und
Kompetenz
fördern : Beiträge einer Veranstaltung der Professur für Methoden der Psychologie der TU Dresden und der Konr...
Bergmann, Bärbel
(
ed.
)
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003731582
Saved in:
3
Entwicklung von
Kompetenz
und Innovationsfähigkeit der Mitarbeiter als strategische Aufgabe von Unternehmen
Bergmann, Bärbel
- In:
Kompetent für die Wissensgesellschaft
,
(pp. 17-48)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003424006
Saved in:
4
Entwicklung von
Kompetenz
und Innovationsfähigkeit in Unternehmen
Bergmann, Bärbel
(
ed.
)
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003386327
Saved in:
5
Entwicklung von
Kompetenz
: Personalarbeit in und für Unternehmen
Bergmann, Bärbel
- In:
Beschäftigungsfähigkeit entwickeln, …
,
(pp. 9-17)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003750424
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->