Showing 1 - 10 of 12
television in the formation of political consensus in Italy. Based on probit and instrumental variables estimates, we find trust … in television to be the most significant predictor of trust in the Italian prime minister. The latter is also strongly …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011524858
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000615249
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000617536
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000576969
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002025988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009488110
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010358213
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010363021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008729996
Idealbildern ; 4.1 Einleitung ; 4.1.1 Sozialisation durch Fernsehen ; 4.1.2 Kultivierung ; 4.2 Forschungsziele ; 4.3 Untersuchung …Das Buch gibt einen Überblick über ausgewählte Forschungsergebnisse zur Werbewirkung im Fernsehen. Im Detail werden …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012692930