Showing 1 - 10 of 12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002536820
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001512318
Contents: 1. Introduction to the Handbook on Customer Centricity -- Robert w. Palmatier, Christine Moorman, and Ju-Yeon Lee -- Part I: Organizational design perspectives on customer centricity -- 2. Customer centricity: A multi-year journey / Ajay K. Kohli, Bernie J. Jaworski, and Nabil Shabshab...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012294439
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012056828
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000656362
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011409937
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011570356
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010210357
Manfred Bruhn und Christian Homburg beschäftigen sich mit dem State of the Art des modernen CRM-Managements und erörtern die neuesten Erkenntnisse der Branche. Dabei vergessen sie nicht, den Begriff Kundenbindung in einem umfassenden Rahmen zu erklären und Gründe für den Einstieg in das CRM...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001694284
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456547