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~person:"Fishburn, Peter C."
~person:"Wiedmann, Klaus-Peter"
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Nutzen
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Theorie
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Theory
42
Deutschland
41
Germany
39
Entscheidung
35
Beziehungsmarketing
32
Relationship marketing
32
Utility
30
Consumer behaviour
24
Konsumentenverhalten
24
Decision
23
Marketing
23
Brand management
13
Markenführung
13
Marketing management
13
Marketingmanagement
13
Electronic Commerce
12
Unternehmen
12
Markenpolitik
10
Kundenmanagement
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Neuronales Netz
8
Risiko
8
Risk
8
Verbraucherverhalten
8
Zielgruppe
8
Data Mining
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Erfolgsfaktor
7
Internet
7
Target group
7
Automotive industry
6
Corporate reputation
6
Empirical method
6
Empirische Methode
6
Finanzdienstleistung
6
Firmenimage
6
Kfz-Industrie
6
Marktforschung
6
Success factor
6
Brand
5
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Online availability
All
Undetermined
10
Free
7
Type of publication
All
Book / Working Paper
133
Article
75
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
41
Non-commercial literature
41
Article in journal
33
Aufsatz in Zeitschrift
33
Hochschulschrift
10
Collection of articles of several authors
8
Sammelwerk
8
Aufsatzsammlung
7
Aufsatz im Buch
5
Book section
5
Systematic review
5
Übersichtsarbeit
5
Bibliografie enthalten
4
Bibliography included
4
Collection of articles written by one author
4
Sammlung
4
Arbeitspapier
3
Handbook
3
Handbuch
3
Thesis
3
Working Paper
3
Rezension
2
Bibliografie
1
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Festschrift
1
Lehrbuch
1
Textbook
1
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Language
All
German
130
English
45
Undetermined
34
Author
All
Fishburn, Peter C.
Wiedmann, Klaus-Peter
Bruhn, Manfred
338
Homburg, Christian
235
Pepels, Werner
178
Huber, Frank
173
Kotler, Philip
171
Meffert, Heribert
162
Bauer, Hans H.
136
Herstatt, Cornelius
125
Belz, Christian
102
Diller, Hermann
101
Kumar, V.
100
Herrmann, Andreas
91
Tomczak, Torsten
90
Esch, Franz-Rudolf
83
Ahlert, Dieter
78
Burmann, Christoph
73
Krafft, Manfred
72
Kreutzer, Ralf T.
72
Kleinaltenkamp, Michael
71
Wirtz, Bernd W.
70
Backhaus, Klaus
65
Sheth, Jagdish N.
65
Sträßer, Anne-Katrin
65
Heinemann, Gerrit
64
Silberer, Günter
61
Verhoef, Peter C.
61
Fritz, Wolfgang
60
Kuß, Alfred
59
Albers, Sönke
57
Piller, Frank T.
57
Han, Heesup
56
Stauss, Bernd
56
Stock-Homburg, Ruth
50
Reichwald, Ralf
49
Reinecke, Sven
49
Hadwich, Karsten
48
Helm, Roland
48
Hollebeek, Linda D.
48
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Institution
All
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
9
Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
2
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Published in...
All
Schriftenreihe Marketing, Management
43
Journal of risk and uncertainty : JRU
10
Operations research
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Schriftenreihe Marketing Management
7
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
6
Econometrica : journal of the Econometric Society, an internat. society for the advancement of economic theory in its relation to statistics and mathematics
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Journal of economic theory
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Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
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Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Theory and decision : an international journal for multidisciplinary advances in decision science
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International economic review
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Rivista internazionale di scienze economiche e commerciali : RiSEC ; pubblicazione trimestrale
2
Schriftenreihe Marketing-Management
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
The journal of brand management : an international journal
2
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
2
Arbeitspapier Nr. ... der Forschungsgruppe Integriertes Erdgas-Marketing
1
AutoUni-Schriftenreihe
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Decision sciences : DS
1
Economics letters
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Ganzheitliches Marketing und Management
1
Handbook of game theory with economic applications : volume 2
1
Handbook of game theory with economic applications ; Vol. 2
1
Johns Hopkins series in the mathematical sciences
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of economic literature
1
Journal of marketing communications
1
Kohlhammer-Edition Marketing
1
Management Know-how
1
Management science : journal of the Institute of Management Sciences ; application and theory
1
Microeconomic theory
1
Naval research logistics quarterly : an internat. journal
1
Neuronale Netze im Marketing-Management : praxisorientierte Einführung in modernes Data-Mining
1
Papers from the fifth International Conference on the Foundations and Applications of Utility, Risk and Decision Theories : Duke University, June 9 - 13, 1990 ; special issue
1
Publications in operations research
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
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Die Ermittlung von Kundenanforderungen und ihre Transformation in technologische Produktinnovationen in der frühen Phase der automobilen Produktentstehung
Pelka, Adam
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806590
Saved in:
2
Kundenbindung und Kundenbindungspotential : eine theoriegeleitete Modellgenese
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Koot, Christian
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002063092
Saved in:
3
Kundenbindung und Kundenbindungsinstrumente : Einsatzmöglichkeiten bei Low Cost Airlines
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Siebels, Astrid
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002747355
Saved in:
4
Ansatzpunkte und Gestaltungsperspektiven eines CRM-getriebenen Konzeptes zur effizienten Betreuung von Zielkunden im Investitionsgüterbereich
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Seegebarth, Barbara
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003726366
Saved in:
5
Einflussfaktoren von Markentreue und deren Auswirkungen : eine empirische Analyse dargestellt am Beispiel von Online-Shops
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Wüstefeld, Thomas
;
Berking, Ines
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008799072
Saved in:
6
Ertragsorientiertes Zielkundenmanagement für Finanzdienstleister : innovative Strategien, Konzepte, Tools
Wiedmann, Klaus-Peter
(
ed.
)
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001748296
Saved in:
7
Status Quo des Kundenmanagement im kulturellen Bereich am Beispiel öffentlicher Theater in Deutschland
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Gaßmann, Barbara
; …
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003534742
Saved in:
8
Ansatzpunkte und Gestaltungsperspektiven eines systematischen Kundenmanagements kommunaler Erdgasanbieter
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Heide, Florian …
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003401540
Saved in:
9
Vertriebsmanagement im Finanzdienstleistungssektor : Erfolgsfaktoren und Gestaltungsaspekte unter Berücksichtigung der Zielgruppe Senioren
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Bachmann, Frank
;
Milicevic, Ljubo
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003438715
Saved in:
10
Profitabilitätsorientiertes Zielkundenmanagement in der Luftverkehrsbranche : eine theoretische und empirische Analyse
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Hammersen, Marisa
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003255165
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1
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