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~person:"Herstatt, Cornelius"
~person:"Purtik, Henrike Maria"
~type_genre:"Hochschulschrift"
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Theory
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Working Paper
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Arbeitspapier
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Graue Literatur
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Non-commercial literature
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Bericht
10
Thesis
10
Forschungsbericht
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Case study
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Fallstudie
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Aufsatzsammlung
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Aufsatz im Buch
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Book section
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Collection of articles of several authors
3
Sammelwerk
3
Collection of articles written by one author
1
Company information
1
Firmeninformation
1
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Language
All
English
9
German
8
Author
All
Herstatt, Cornelius
Purtik, Henrike Maria
Kersten, Wolfgang
6
Lindemann, Udo
6
Homburg, Christian
5
Gassmann, Oliver
4
Gausemeier, Jürgen
4
Lüthje, Christian
4
Koller, Hans
3
Krause, Dieter
3
Möller, Matthias
3
Spengler, Thomas Stefan
3
Sänn, Alexander
3
Vajna, Sándor
3
Ahn, Heinz
2
Albers, Albert
2
Baier, Daniel
2
Bartl, Michael
2
Caduff, Gabriel
2
Daecke, Julia
2
Denker, Florian
2
Dölle, Christian
2
Eicher, Stephan
2
Ernst, Holger
2
Fabritz, Nadine
2
Fleischmann, Moritz
2
Friedli, Thomas
2
Friedmann, Oliver
2
Gamm, Nils
2
Gleich, Ronald
2
Globocnik, Dietfried
2
Grichnik, Dietmar
2
Hackerodt, Christiane
2
Halaszovich, Tilo F.
2
Heesen, Marcel
2
Huth, Tobias
2
Höckmayr, Benedikt S.
2
Janzik, Lars
2
Kamm, Friederike
2
Kehl, Stefan
2
Krause, Lars
2
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
3
Technische Universität Hamburg-Harburg
3
Springer Gabler <Firma>
1
Technische Universität Hamburg
1
Published in...
All
Forschungs-/Entwicklungs-/Innovations-Management
5
Research
5
Gabler Research
2
Gabler Research / Forschungs- /Entwicklungs- /Innovationsmanagement
2
Forschungs- / Entwicklungs- / Innovationsmanagement
1
Forschungs- /Entwicklungs-/Innovations-Management
1
Forschungs-, Entwicklungs-, Innovations-Management
1
Gabler Edition Wissenschaft / Forschungs-, Entwickungs-, Innovations-Management
1
Gabler Research / Forschungs-, Entwicklungs-, Innovationsmanagement
1
Gabler Research / Forschungs-/Entwicklungs-/Innovationsmanagement
1
Gabler research
1
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Source
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User innovation barriers' impact on user-developed products : an empirical investigation on user innovation processes
Pieper, Thorsten
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011982241
Saved in:
2
Die Rolle von Anwendern bei hochgradigen Innovationen : eine explorative Fallstudienanalyse in der Medizintechnik
Lettl, Christopher
-
2004
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010509824
Saved in:
3
Lead markets in age-based innovations : demographic change and internationally successful innovations
Levsen, Nils
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010495622
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4
User innovators in the silver market : an empirical study among camping tourists
Wellner, Konstantin
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010497012
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5
The crucial role of domain knowledge in evaluating early-stage new product ideas
Denker, Florian
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011775238
Saved in:
6
Frugale Innovationen : eine Untersuchung der Kriterien und des Vorgehens bei der Produktentwicklung
Weyrauch, Timo
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011866600
Saved in:
7
Planung und Umsetzung von Innovationsprojekten : zur Wirkung des Coalignment
Stockstrom, Christoph
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003838787
Saved in:
8
Service users as sources for innovation : [an empirical study in the German services industry]
Skiba, Florian
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008696071
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9
Gewinnung neuer Produktideen durch Anregung von Lieferanten : eine Fallstudienanalyse bei Markenartikelherstellern
Conreder, Alexander
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009656324
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10
Product development for distant target groups : an experimental study for the silver market
Marwede, Malte
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011653621
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