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~person:"Homburg, Christian"
~subject:"Conjoint analysis"
~subject:"Unternehmenskultur"
~type:"article"
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United States
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Absatz
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Brand
1
Business start-up
1
Classification
1
Conjoint-Analyse
1
Contribution margin
1
Corporate Governance
1
Corporate governance
1
Cross-functional cooperation
1
Customer experience management
1
Customer retention
1
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Type of publication
All
Article
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
2
Book section
2
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
All
German
2
English
1
Author
All
Homburg, Christian
Balmer, John M. T.
5
Balmer, John M.T.
2
Barnes, Victoria
2
Burghausen, Mario
2
Catalan, Patricia
2
Goedertier, Frank
2
Griese, Kai-Michael
2
Isensee, Carmen
2
Newton, Lucy A.
2
Pflesser, Christian
2
Schnettler, Berta
2
Sepulveda, Nestor
2
Teuteberg, Frank
2
Trim, Peter R. J.
2
Verstreken, Sofie
2
Vinuela, Juan Manuel
2
Weijters, Bert
2
Abratt, Russell
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Akroush, Mamoun
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Al-Mohammad, Samer
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Alexander, David L.
1
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Anwar, Syed T.
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Aruan, Daniel Tumpal Hamonangan
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Basirat, Mehdi
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Bausch, Thomas
1
Bergstrom, John C.
1
Berkowitz, David
1
Bogari, Naima
1
Boyd, D. Eric
1
Boyer, Tracy A.
1
Briggeman, Brian C.
1
Broderick, Amanda J.
1
Buttery, Maria
1
Campbell, Gordon E.
1
Chahal, Hardeep
1
Chebotarov, Iegor
1
Chebotarov, Viacheslav
1
more ...
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Published in...
All
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
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3
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Relevance
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Date (oldest first)
1
A multiple-layer model of market-oriented organizational culture: measurement issues and performance outcomes
Homburg, Christian
;
Pflesser, Christian
- In:
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung …
,
(pp. 3-27)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002523747
Saved in:
2
"Symbolisches Management" als Schlüssel zur Marktorientierung: neue Erkenntnisse zur Unternehmenskultur
Homburg, Christian
;
Pflesser, Christian
- In:
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung …
,
(pp. 271-285)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002525510
Saved in:
3
Die Kaufverhaltensrelevanz von Marken im Industriegüterbereich
Homburg, Christian
;
Jensen, Ove
;
Richter, Markus
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
60
(
2006
)
4
,
pp. 281-296
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003353625
Saved in:
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