Showing 1 - 10 of 117
Existing innovation diffusion models assume that individual experience with the product is always communicated positively through word-of-mouth. For certain innovations, however, this assumption is tenuous since communicators of the product experience may transfer favorable, unfavorable, or...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009213974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000544143
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000412624
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000076624
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000083235
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000899451
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001143212
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011413853
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011482864
Veränderung hat sich zu ganz überwiegenden Teilen im Business-to-Business-Bereich (B2B) vollzogen. B2B-Marketing ist deshalb zu …-Geschäft) abgeleitet und die jeweiligen Marketing-Besonderheiten der Geschäftstypen diskutiert. Bei den Darstellungen wurden auch die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012038582