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meisten verwendete „Zauberwort“ lautet Kundenzufriedenheit. Doch wie wird Kundenbindung in Verbindung mit Kundenzufrieden und … Kundenzufriedenheit und Kundenbindung und deren Einfluss auf die Wirkungskette der Kundenbeziehung. Die Entscheidungsfindung zur … Kundenbindung dargestellt. Es gibt sehr viele unternehmens- und marktabhängige Unsicherheitsfaktoren. Der Wettbewerb ist in einem …
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Die Arbeit beschäftigt sich mit der Realisierung eines Befragungs- und Auswertungssystems einer kontinuierlichen Kundenbefragung. Zugrunde liegt der Anwendungsfall des Klassenfahrtanbieters EVR-Reisen GmbH. Es soll ein System entworfen werden, mit dessen Hilfe die Umfragedaten der bereits...
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Loyalty Profiling bezeichnet einen Managementansatz, der die Komplexität und wesentliche Effekte der Kundenbindung in …
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Kundenbindung zu optimieren. Gemeinsam mit Partnern wurde die Idee entwickelt und praktisch umgesetzt, dass die Optimierung von …
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The focus of this dissertation lies on the brand personality (BP) and the brand relationship concept. They represent two particularly important measures of brand equity. And more importantly, both concepts still lack a comprehensive understanding. Hence, this dissertation provides deeper insight...
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In Chapter 1, I analyze a setting where a pair of retailers which sell unrelated products at the same location (e.g., a strip mall) compete with other retailers located at a different strip mall across town by jointly introducing a bundling discount while independently setting their respective...
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Increasing and maintaining customer loyalty has been shown to enhance service firm profitability. This research focuses on the antecedents of customer loyalty in a large national North American banking organisation, in particular the relationship between employee loyalty and customer loyalty,...
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Franchising has been widely accepted as an effective way to conduct and expand businesses. However, a franchise system is not a guarantee of success in the market. A successful franchise system should rely on a close and strong franchising relationship. Franchising is an important relationship...
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