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Diese Marktstudie vermittelt einen Überblick über Software, die zur Unterstützung von Wissensmanagement eingesetzt werden kann und berücksichtigt dabei die Spannweite von spezialisierten Suchmaschinen bis zu umfassenden integrierten Wissensmanagementsystemen. Die untersuchte Software bietet...
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Suchmaschinenmarketing. Es wird davon ausgegangen, dass die Crossmedia Marketing-Entwicklung durch das veränderte Konsumentenverhalten … Internet im Sinne einer Integrierten Kommunikation eine große Bedeutung einnimmt, und reichweitenstarke Werbekampagnen im … Offlinebereich von darauf abgestimmten Suchmaschinenmarketingkampagnen profitieren. Die Suchmaschine stellt eine Brücke zwischen …
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Internet, insbesondere das WWW, dar. Das Internet hat eine stetig zunehmende Bedeutung für die Beschaffung von Informationen … Suchmaschine sucht. Der Nutzer ist aber oftmals nicht in der Lage, die Suchanfrage derart zu formulieren, dass das Verständnis des … Nutzers bzgl. der Suchanfrage mit dem der Suchmaschine übereinstimmt. Daraus können zwei wesentliche Probleme resultieren: Die …
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The sheer size of the Internet and lack of categorization of the information available makes finding relevant …: Finder Of Information On The Internet) increased the chances of success under controlled circumstances dramatically. This was …
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improve profitability. The internet is widely recognized as a valuable source of information, yet small businesses are … reported to lag behind their larger counterparts in internet adoption. This paper reports on research investigating the … perceptions of micro-sized small business owner-managers in terms of benefits for and barriers to internet adoption, and what …
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Full-text of this article is not available in this e-prints service. This article was originally published [following peer-review] in Online Information Review, published by and copyright Emerald Group Publishing Ltd.
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Internet marketing - a powerful goods and / or the delivery of products to target audiences. Internet - the place … evaluation, choice of instruments, etc. Internet marketing and marketing - it's a never-ending process that requires constant …-media products, advertising campaigns, and so forth. Internet marketing and marketing is a very important part of the overall …
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Internet marketing - a powerful goods and / or the delivery of products to target audiences. Internet - the place … evaluation, choice of instruments, etc. Internet marketing and marketing - it's a never-ending process that requires constant …-media products, advertising campaigns, and so forth. Internet marketing and marketing is a very important part of the overall …
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and gender.Research limitations/implications – There are two limitations. First, the sample containedonly UK Internet … users, thus generalisations about the entire population of Internet users maybe questionable. Second, in our measurement of … purchase orientations in boththe traditional world and on the Internet are largely similar. Therefore, both academics …
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Purpose: This study sets out to employ a cross-cultural perspective to explore alternative explanations in the development of the online repurchase intentions model. Design/methodology/approach: The proposed constructs of alternative models deal with key online consumer behavior variables such...
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