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Prepared for a Conference on Transnational Networks in Princeton in 2001, this paper explored the comparative dynamics of the trans-local networks which South Asian migrants from Mirpur (Pakistan), Jullundur (India) and Sylhet (Bangladesh) have constructed around themselves.
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Online gaming has become prevalent with the rise of the internet availability, where the gaming industry is …
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Die Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Integration von Werbung in Computer- und Videospielen. Am Beispiel von der Modefirma Ben Sherman wird die Vielfältigkeit und die Komplexität von Spiele-Werbung näher erläutert.Ziel der Arbeit ist es die unterschiedlichen Formen von In-Game Werbung...
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Ziel dieser Bachelorarbeit ist es, die Rolle des E-Game-Advertisings als Ersatz für klassische Werbeformen und als Ergänzung im Marke-ting-Mix zu untersuchen. Dazu wird die Werbeform erläutert und auf ihren praktischen und theoretischen Einsatz geprüft. Es wird da-bei auf das Medium E-Game...
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The paper attempts to shed light on the key drivers of consumer tipping behavior and reports the findings from an exploratory study aimed at addressing consumer motivations and their influence on consumers’ willingness to tip. When approaching the research issue, the phenomenon presents an...
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This thesis consists of three chapters on the choice of institutional governance. The first chapter provides empirical evidence on the effect of local norms on the contractual choice, using a comprehensive dataset on US agricultural leasing contracts. We focus on the choice between cash-rent and...
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This thesis develops an equilibrium framework for strategic exercise of geographical market entry option. The theoretical model analyses the impact of asymmetries of the competing firms such as follower entry barrier and asymmetric profitability on the optimal market entry timing and firm...
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