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rasantes Wachstum erfahren und dazu geführt, dass im Bereich des internetbasierten Tourismus eine besonders ausgeprägte … Virtual Reality (VR) im Tourismus die Ausnahme und wird damit nicht gezielt genutzt, um Informationen dreidimensional und … transformieren und die nachfragerseitige Bedeutung der Vertrauenseigenschaften mindern kann. Somit kann in der im Tourismus …
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pattern of tourism demand. Despite the cultural and economic importance of tourism and its overwhelming dependence on climatic … factors, relatively few studies have tackled the impact of climate change on tourism. In particular there are few quantitative … studies on the effect that climate change will have on tourism. The aim of this thesis is to fill the research gap and so …
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of uncertainty in climate change on the emerging tourism industry in China PART IV: CONCLUSIONChapter 9: conclusion and …’s Republic of China – an assessment of structural impacts on decision-making processes3.1 Introduction3.2 The Chinese coast3 … approaches in China 3.7 Conclusion – Is Chinese CZM constrained by structural impacts?Chapter 4: adaptation to sea-level rise in …
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This study aims to explore the attitudes of prospective customers in China about timeshares, and to identify potential … marketing opportunities for timeshare companies targeting China. This exploratory study is the first of its kind and it intends … to provide valuable information about the consumer potential for the timeshare industry in China. The findings indicate …
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Purpose: Although the branding literature emerged during the 1940s, research relating to tourism destination branding … tourists in Chile, which reflects the lower priority the South American market has been given by the national tourism office …-branding literature by being one of the first to test the efficacy of a model of consumer-based brand equity for a tourism destination …
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equity (CBBE) for a destination, from the perspective of residents as active participants of local tourism. It is proposed …
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Diese Arbeit beschäftigt sich mit der Untersuchung der Buchungsstrecke des Online-Reiseportals Reisen.de unter besonderer Betrachtung der Usability (zu Deutsch: Gebrauchstauglichkeit). Dazu wird Reisen.de zunächst mit drei Konkurrenz-Portalen verglichen. Es werden die aus einem Usability-Test...
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Die vorliegende Arbeit beschäftigt sich mit der Marktsättigung durch Low-Budget-Hotels.Dabei wird als Erstes auf die momentan vorherrschende Marktsituation eingegangen.Mit Hilfe der sich im Bau und in der konkreten Planungsphase befindlichen Objekte, werden Prognosen für die nahe Zukunft...
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