Showing 1 - 10 of 104
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001510131
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001404956
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001470393
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001249978
Die Anwendung der Strukturgleichungsmethodologie im Marketing geht im allgemeinen von homogenen Daten bei der Analyse aus, sofern nicht apriori Informationen über Unterschiede in den Daten vorliegen. Latente Strukturen in den Daten bleiben jedoch meist unbeachtet. Dieser Beitrag befaßt sich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009580463
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009580469
In empirical applications of structural equation modeling researchers often assume that the sample under investigation is homogenous unless observed characteristics allow for a division of the sample into mutual exclusive homogenous subgroups. If such information is not available, unobserved...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009582387
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001301065
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001043227
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001288180