//--> //--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Academic Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~source:"econis"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Informationsmedium Internet :...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Theorie
15
Theory
15
Beziehungsmarketing
10
Lieferantenmanagement
10
Relationship marketing
10
Supplier relationship management
10
Deutschland
9
Germany
9
Internet
7
Consumer behaviour
4
Erfolgsfaktor
4
Industrie
4
Konsumentenverhalten
4
Kundenbindungsprogramm
4
Loyalty program
4
Wettbewerbsstrategie
4
Asymmetric information
3
Asymmetrische Information
3
Competitive strategy
3
E-commerce
3
Economics of information
3
Electronic Commerce
3
Informationsökonomik
3
Inter-firm cooperation
3
Kostenrechnung
3
Manufacturing industries
3
Marketing
3
Preismanagement
3
Pricing strategy
3
Success factor
3
Unternehmenskooperation
3
Beziehungsmanagement
2
Cost accounting
2
Decision
2
Entscheidung
2
Estimation
2
Information behaviour
2
Information provision
2
Information value
2
Informationsverhalten
2
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
5
Type of publication
All
Article
40
Book / Working Paper
9
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
20
Book section
20
Article in journal
14
Aufsatz in Zeitschrift
14
Aufsatzsammlung
2
Hochschulschrift
2
Lehrbuch
2
Textbook
2
Thesis
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Collection of articles of several authors
1
Einführung
1
Festschrift
1
Sammelwerk
1
more ...
less ...
Language
All
German
38
English
12
Author
All
Rese, Mario
44
Krebs, Alexander
9
Gräfe, Gernot
7
Wilke, Annika
4
Dietl, Helmut
3
Franke, Björn
3
Herter, Valerie
3
Papenhoff, Heike
3
Plinke, Wulff
3
Welling, Michael
3
Wulfhorst, Valerie
3
Edinger-Schons, Laura Marie
2
Rubarth, Christian
2
Weber, Daniel
2
Wieseke, Jan
2
Ahlheid, Sven
1
Antons, David
1
Bierend, Andrea
1
Bretschneider, Ulrich
1
Engel, Birgit
1
Gesing, Judith
1
Habich, Jörg
1
Haumann, Till
1
Hundertmark, Annika
1
Karger, Markus
1
Kuhlmann, Florian
1
Kupp, Martin
1
Linnhoff, Ulrich
1
Maaß, Christian
1
Mayr, Julia
1
Michaletz, Claus
1
Müller, Jan-Philipp
1
Piening, Erk P.
1
Quaiser, Benjamin
1
Rasmussen, Wiebke
1
Salge, Torsten Oliver
1
Schimmelpfennig, Heiko
1
Söllner, Albrecht
1
Utzig, Bernhard Peter
1
Utzig, Peter
1
more ...
less ...
Institution
All
Springer-Verlag GmbH
1
Published in...
All
Innovationen im E-Business : die 5. Paderborner Frühjahrstagung des Fraunhofer-Anwendungszentrums für Logistikorientierte Betriebswirtschaft wurde am 10. April 2003 ausgerichtet...
3
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
2
Handbuch Industriegütermarketing : Strategien - Instrumente - Anwendungen
2
Journal of business market management : jbm
2
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
2
Aktionsfelder des Kompetenz-Managements : Ergebnisse des II. Symposiums Strategisches Kompetenz-Management
1
Betriebswirtschaft für Führungskräfte : eine Einführung für Ingenieure, Naturwissenschaftler, Juristen und Geisteswissenschaftler
1
Betriebswirtschaftslehre in Forschung, Lehre und Praxis - quo vadis? : Dokumentation von Statements und Podiumsdiskussionen im Rahmen des Festakts anlässlich des 60. Geburtstages von Prof. Dr. Dr. h. c. Klaus Backhaus ; am 16. Februar 2007 in der Aula des Schlosses zu Münster. [Hrsg.: Förderkreis für Industriegütermarketing e.V. an der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster]
1
Bringing technology to market: trends, cases, solutions
1
Client centricity : relationship management in banking
1
Competence perspectives on managing interfirm interactions
1
DIN-Normungskunde
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Development, management and governance of relationships : 1996 International Conference on Relationship Marketing ; [March 29 - 31, 1996, Berlin]
1
Die Einheit der Gesellschaftswissenschaften : Studien in den Grenzbereichen der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
1
Die Wiederentdeckung des Kunden : neue Perspektiven im Bankgeschäft
1
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
1
Gabler Edition Wissenschaft / Business-to-Business-Marketing
1
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
1
Handbuch Marketing-Controlling : Effektivität und Effizienz einer marktorientierten Unternehmensführung
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Innovationen für das Industriegütermarketing : Festschrift für Professor Dr. Dr. h. c. Klaus Backhaus zum 60. Geburtstag
1
Journal of marketing
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Preismanagement auf Business-to-Business Märkten : Preisstrategie - Preisbestimmung - Preisdurchsetzung
1
Relationship Marketing : Standortbestimmung und Perspektiven ; mit 13 Tabellen
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
Springer-Lehrbuch
1
Supply-chain-Management in der Automobil- und Zuliefererindustrie
1
The international review of retail, distribution and consumer research
1
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
1
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
1
Trust and risk in business networks : proceedings of the 99th seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE), February 8-10, 2006, Bonn, Germany
1
Virtual enterprises communities & social networks : Workshop GeNeMe '10 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.10.2010
1
Virtuelle Organisation und Neue Medien 2006 : Workshop GeNeMe 2006 Gemeinschaften in Neuen Medien ; TU Dresden, 28./29.09.2006
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
OLC EcoSci
16
USB Cologne (EcoSocSci)
5
RePEc
2
USB Cologne (business full texts)
1
Other ZBW resources
1
Showing
1
-
10
of
49
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Erhöhte Markttransparenz durch das Internet? : Eine informationsökonomische Analyse des Anbieterverhaltens bei der Bereitstellung von Informationen
Rese, Mario
;
Gräfe, Gernot
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
56
(
2002
)
5
,
pp. 333-354
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001709192
Saved in:
2
Fördern Internetauktionen Opportunismus? : eine Analyse zum Wandel von Geschäftsbeziehungen am Beispiel von Handelsmarkenstrategien
Welling, Michael
;
Rese, Mario
;
Gräfe, Gernot
;
Krebs, …
- In:
Virtuelle Organisation und Neue Medien 2006 : Workshop …
,
(pp. 243-257)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003449331
Saved in:
3
Information Brokerage auf elektronischen Märkten : eine ökonomische Analyse der kritischen Erfolgsfaktoren
Gräfe, Gernot
- In:
Innovationen im E-Business : die 5. Paderborner …
,
(pp. 61-70)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001768991
Saved in:
4
Informationsqualität bei Transaktionen im Internet : eine informationsökonomische Analyse der Bereitstellung und Verwendung von Informationen im Internet
Gräfe, Gernot
-
2005
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002678233
Saved in:
5
Ansätze zur Validierung semantischer Informationstripel auf einer Web 2.0-Wissensplattform
Ahlheid, Sven
;
Gräfe, Gernot
;
Krebs, Alexander
; …
- In:
Virtual enterprises communities & social networks : …
,
(pp. 95-106)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008903178
Saved in:
6
Sechs Thesen zum Social Bookmarking
Gräfe, Gernot
;
Maaß, Christian
- In:
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
46
(
2009
)
266
,
pp. 100-107
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003829756
Saved in:
7
Pandora's box : does electronic commerce increase the optimal amount of fraud?
Welling, Michael
;
Krebs, Alexander
;
Gräfe, Gernot
- In:
Trust and risk in business networks : proceedings of …
,
(pp. 393-402)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003655874
Saved in:
8
Anbietergruppen in Märkten : eine ökonomische Analyse
Rese, Mario
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001455199
Saved in:
9
Relationship management and marginal costing : possibilities and limitations for descision support
Rese, Mario
- In:
Development, management and governance of relationships …
,
(pp. 299-312)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001303773
Saved in:
10
Zur Existenz strategischer Kompetenzgruppen : eine ökonomische Betrachtung
Rese, Mario
- In:
Aktionsfelder des Kompetenz-Managements : Ergebnisse …
,
(pp. 257-274)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001671616
Saved in:
1
2
3
4
5
Next
Last
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->