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Qualitätskontrolle und Qualitä...
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Deutschland
51
Germany
51
Theorie
48
Theory
48
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34
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Market research
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Marktforschung
15
Präferenztheorie
15
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15
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Marketing
13
Supplier relationship management
13
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12
Conjoint-Analyse
12
Forschungskooperation
12
Marketing management
12
Marketingmanagement
12
Relationship marketing
12
Research collaboration
12
Estimation
11
Knowledge management
11
Schätzung
11
Wissensmanagement
11
Ausgründung
10
Business start-up
10
Erfolgsfaktor
10
Measurement
10
Messung
10
Spin-off company
10
Success factor
10
Unternehmensgründung
10
Innovation diffusion
9
Innovation management
9
Innovationsdiffusion
9
Innovationsmanagement
9
Multinationales Unternehmen
9
Produktentwicklung
9
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Online availability
All
Undetermined
18
Free
9
Type of publication
All
Article
90
Book / Working Paper
63
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
70
Aufsatz in Zeitschrift
70
Arbeitspapier
48
Graue Literatur
48
Non-commercial literature
48
Working Paper
48
Aufsatz im Buch
13
Book section
13
Hochschulschrift
5
Lehrbuch
5
Thesis
5
Systematic review
3
Textbook
3
Übersichtsarbeit
3
Aufsatzsammlung
1
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Case study
1
Collection of articles of several authors
1
Fallstudie
1
Handbook
1
Handbuch
1
Mehrbändiges Werk
1
Multi-volume publication
1
Nachschlagewerk
1
Reference book
1
Sammelwerk
1
Wörterbuch
1
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Language
All
German
85
English
68
Author
All
Helm, Roland
151
Steiner, Michael
14
Gierl, Heribert
13
Dowling, Michael
12
Endres, Herbert
10
Kloyer, Martin
10
Mauroner, Oliver
10
Meckl, Reinhard
8
Landschulze, Sebastian
7
Scholl, Armin
7
Stölzle, Wolfgang
7
Mark, Antje
6
Gehrer, Michael
5
Kraft, Patricia
4
Kreiter, Susanne
4
Manthey, Laura
4
Satzinger, Michaela
4
Szelig, Antonia
4
Bernau, Antje
3
Gleißner, Werner
3
Hegenbart, Thomas
3
Hofstetter, Christine
3
Krinner, Stephanie
3
Ludl, Michaela
3
Meiler, Rudolf C.
3
Möller, Michael
3
Pöhlmann, Kendra
3
Scheunert, Uta
3
Schmalfuß, Martin
3
Schmitz, Christian
3
Strohmayer, Manfred
3
Stumpp, Stefan
3
Bea, Franz Xaver
2
Bley, Sabine
2
Burr, Wolfgang
2
Böcker, Franz
2
Fischer, Lars-Johann
2
Fliedner, Malte
2
Gerking, Harald
2
Gritsch, Stephanie
2
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Institution
All
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
UVK Verlagsgesellschaft mbH
1
Uni-Taschenbücher GmbH
1
Published in...
All
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
24
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
17
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
7
Review of managerial science
7
Journal of business economics : JBE
6
International journal of business and globalisation : IJBG
4
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
4
Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
3
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
3
International journal of innovation management
3
International journal of product development : IJPD
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher
3
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
3
Zeitschrift für Planung : ZP
3
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Grundwissen der Ökonomik : Betriebswirtschaftslehre
2
Gründungsmanagement : vom erfolgreichen Unternehmensstart zu dauerhaftem Wachstum ; mit 3 Tabellen
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
International journal of entrepreneurship and small business
2
Journal of business-to-business marketing
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Technology and innovation management : theories, methods and practices from Germany and China
2
Außenhandel : Marketingstrategien und Managementkonzepte
1
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
1
Der Betrieb
1
Die Aktiengesellschaft im Spiegel der Rechtstatsachenforschung
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Dimensionen öffentlichen Wirtschaftens : Festschrift für Rupert Windisch
1
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Elektronische Beschaffung : Stand und Entwicklungstendenzen
1
Entrepreneurship and regional development : an international journal
1
European retail research
1
Handelsforschung
1
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
1
Intangibles in der Unternehmenssteuerung : Strategien und Instrumente zur Wertsteigerung des immateriellen Kapitals
1
Integrated Supply Management : Einkauf und Beschaffung: Effizienz steigern, Kosten senken
1
International business review : the official journal of the European International Business Academy
1
International journal of entrepreneurship and innovation management
1
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ECONIS (ZBW)
OLC EcoSci
62
RePEc
51
USB Cologne (EcoSocSci)
44
USB Cologne (business full texts)
2
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2
Other ZBW resources
2
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1
Externe Qualitätskontrolle und Qualitätssignale in der Wirtschaftsprüfung : eine empirische Evaluierung des Nutzens für Mandanten
Helm, Roland
;
Mark, Antje
;
Fischer, Lars-Johann
- In:
WPg : Kompetenz schafft Vertrauen
56
(
2003
)
23
,
pp. 1301-1309
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001833976
Saved in:
2
Analysis and evaluation of moderator effects in regression models : state of art, alternatives and empirical example
Helm, Roland
;
Mark, Antje
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003798811
Saved in:
3
Implications from cue utilisation theory and signalling theory for firm reputation and the marketing of new products
Helm, Roland
;
Mark, Antje
- In:
International journal of product development : IJPD
4
(
2007
)
3/4
,
pp. 396-411
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003442833
Saved in:
4
The effect of free product premiums on attitudes and buying intention for durable goods: moderating effects of value and product premium fit in the dual mediation model
Helm, Roland
;
Mark, Antje
;
Bley, Sabine
- In:
European retail research
23
(
2009
)
1
,
pp. 21-45
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832148
Saved in:
5
Analysis and evaluation of moderator effects in regression models : state of art, alternatives and empirical example
Helm, Roland
;
Mark, Antje
- In:
Review of managerial science
6
(
2012
)
4
,
pp. 307-332
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009629761
Saved in:
6
Product launch and increase in sales through free product-premiums : moderating effects of value and product-premium fit in the dual mediation model
Helm, Roland
;
Mark, Antje
;
Bley, Sabine
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003479987
Saved in:
7
Wertorientiertes Kundenmanagement bei M&A-Transaktionen
Fischer, Lars-Johann
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003722664
Saved in:
8
Planung und Vermarktung von Innovationen : die Präferenz von Konsumenten für verschiedene Innovationsumfänge unter Berücksichtigung des optimalen Simulationsniveaus und marktbezogener Einflussfaktoren
Helm, Roland
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001580339
Saved in:
9
Einflussfaktoren auf die Wahl verschiedener institutioneller Formen des internationalen Absatzes
Helm, Roland
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
55
(
2001
)
1
,
pp. 43-59
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001556885
Saved in:
10
Internationale Markteintrittsstrategien : Einflußfaktoren auf die Wahl der optimalen Form des Markteintritts in Exportmärkte
Helm, Roland
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000620082
Saved in:
1
2
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