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5
Handbuch
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Übersichtsarbeit
2
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Firmeninformation
1
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210
German
194
Undetermined
5
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Herrmann, Andreas
346
Huber, Frank
86
Sprott, David E.
45
Heitmann, Mark
34
Jungwirth, Johann
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Landwehr, Jan Rüdiger
28
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Franz, Christoph
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Gustafsson, Anders
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Spangenberg, Eric R.
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Wentzel, Daniel
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13
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Homburg, Christian
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Stadler, Rupert
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Brandenberg, Andreas
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Einhorn, Martin
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Institution
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Verlag Franz Vahlen
1
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Inventing mobility for all : mastering mobility-as-a-service with self-driving vehicles
29
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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The digital pill : what everyone should know about the future of our healthcare system
17
Psychology & marketing
13
Journal of business economics : JBE
12
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Conjoint measurement : methods and applications
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Die Betriebswirtschaft : DBW
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Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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Kundenorientierung von Banken : Strategien für Kundennähe und effektives Beziehungsmanagement
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CEDEX discussion paper series
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Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
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Faculty & research / Insead : working paper series
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Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
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Branchenspezifisches Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Gemeinsamkeiten
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Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
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"Radio oder Schiebedach?" : Wirkung von mentalen Budgets auf das individuelle Produktwahlverhalten
Polak, Benjamin
;
Herrmann, Andreas
;
Heitmann, Mark
; …
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
61
(
2009
)
7
,
pp. 783-803
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003900808
Saved in:
2
Squaring customer demands, brand strengh, and production requirements : a case example of an integrand product and branding strategy
Herrmann, Andreas
;
Henneberg, Stephan
;
Landwehr, Jan …
- In:
Total quality management & business excellence : an …
21
(
2010
)
9/10
,
pp. 1017-1031
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008660449
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3
Management von Kundenbeziehungen durch Brand Communities
Herrmann, Andreas
;
Algesheimer, René
;
Landwehr, Jan …
- In:
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - …
,
(pp. 469-484)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003934484
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4
The eyes have it : how a car's face influences consumer categorization and evaluation of product line extensions
Keaveney, Susan M.
;
Herrmann, Andreas
;
Befurt, Rene
; …
- In:
Psychology & marketing
29
(
2012
)
1
,
pp. 36-51
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009501836
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5
The effect of default options on choice : evidence from online product configurators
Herrmann, Andreas
;
Goldstein, Daniel G.
;
Stadler, Rupert
; …
- In:
Journal of retailing and consumer services
18
(
2011
)
6
,
pp. 483-491
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009375667
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6
Die Crowd macht gleich
Herrmann, Andreas
;
Hildebrand, Christian
;
Häubl, Gerald
; …
- In:
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
35
(
2013
)
9
,
pp. 6-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009783425
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7
Product design for the long run : consumer responses to typical and atypical designs at different stages of exposure
Landwehr, Jan Rüdiger
;
Wentzel, Daniel
;
Herrmann, Andreas
- In:
Journal of marketing
77
(
2013
)
5
,
pp. 92-107
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009793055
Saved in:
8
Conformity and the crowd
Hildebrand, Christian
;
Häubl, Gerald
;
Herrmann, Andreas
; …
- In:
Harvard business review : HBR
91
(
2013
)
7/8
,
pp. 23
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009776977
Saved in:
9
The effect of brand gender on brand equity
Lieven, Theo
;
Grohmann, Bianca
;
Herrmann, Andreas
; …
- In:
Psychology & marketing
31
(
2014
)
5
,
pp. 371-385
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010362505
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10
Verankerung von Markenwerten im Produktdesign
Landwehr, Jan Rüdiger
;
Stadler, Rupert
;
Herrmann, Andreas
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
63
(
2011
)
2
,
pp. 189-212
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008909030
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