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Working Paper
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Aufsatzsammlung
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Konferenzschrift
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Sammelwerk
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Thesis
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Language
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German
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Author
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Mühlfeld-Kerstan, Katrin
35
Witteloostuijn, Arjen van
11
Backhaus, Klaus
7
Urbig, Diemo
5
Weitzel, Utz
5
Baumeister, Cordelia
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Koch, Matthias
3
Kretschmer, Tobias
3
Colombo, Laura A.
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Doorn, Jenny van
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Gargalianou, Vasiliki
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Loderer, Anja
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Moser, Christine
2
Muehlfeld, Katrin
2
Procher, Vivien
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Sahib, Padma Rao
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Wilken, Robert
2
Barth, Joanna
1
Block, Jörn
1
Caza, Arran
1
Joy, Simy
1
Kerstan, Sven
1
Larson, Barbara
1
Leirich, Lilli
1
Paulus, Philipp
1
Peter, Alexander
1
Rigtering, J. P. Coen
1
Schmidt, Xenia
1
Terjesen, Siri
1
Weitzel, G. U.
1
Westbrock, Bastian
1
Witt, Sascha
1
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Institution
All
Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft / Wissenschaftliche Kommission für Marketing
1
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All
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
4
Academy of Management learning & education : AMLE
3
Management international review : MIR ; journal of international business
2
ACED
1
Discussion paper
1
Entrepreneurship, theory and practice : ET & P
1
Food policy : economics planning and politics of food and agriculture
1
Gabler Edition Wissenschaft / Business-to-business-Marketing
1
Handbuch Industriegütermarketing : Strategien - Instrumente - Anwendungen
1
Handbuch Kundenbindungsmanagement
1
Information economics and policy : IEP
1
Innovationen für das Industriegütermarketing : Festschrift für Professor Dr. Dr. h. c. Klaus Backhaus zum 60. Geburtstag
1
Journal of business venturing
1
Journal of career development
1
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
1
Journal of global mobility : the home of expatriate management research ; JGM
1
Journal of management
1
Management review quarterly
1
Management revue : MRev
1
Managerial and decision economics : MDE ; the international journal of research and progress in management economics
1
Marketing und Innovation in disruptiven Zeiten
1
Schmalenbach business review : sbr
1
Schumpeter discussion papers
1
Strategic management journal
1
Strategies for cooperation
1
The journal of media economics
1
Working papers / Faculty of Applied Economics, Universiteit Antwerpen
1
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11
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3
OLC EcoSci
3
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Strategic Shifts between business types : A transaction cost theory-based approach supported by dyad simulation
Mühlfeld-Kerstan, Katrin
;
Mühlfeld-Kerstan, Katrin
-
2004
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002170742
Saved in:
2
Geschäftstypendynamik : welche Forschungsaufgaben sind in diesem noch jungen Untersuchungsfeld besonders dringlich anzugehen?
Mühlfeld-Kerstan, Katrin
- In:
Innovationen für das Industriegütermarketing : …
,
(pp. 315-336)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003435707
Saved in:
3
Die Marketingforschung als Quelle der Inspiration für das Personalmanagement?
Mühlfeld-Kerstan, Katrin
- In:
Marketing und Innovation in disruptiven Zeiten
,
(pp. 229-245)
.
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013555065
Saved in:
4
Reputation management: an instrument for stabilising cooperations
Mühlfeld-Kerstan, Katrin
- In:
Strategies for cooperation
,
(pp. 27-51)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003183731
Saved in:
5
Kundenbindung im Industriegütermarketing
Backhaus, Klaus
;
Baumeister, Cordelia
; …
- In:
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und …
,
(pp. 193-221)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002762169
Saved in:
6
Geschäftstypen im Industriegütermarketing
Backhaus, Klaus
;
Mühlfeld-Kerstan, Katrin
- In:
Handbuch Industriegütermarketing : Strategien - …
,
(pp. 231-263)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002471521
Saved in:
7
Kundenbindung im Industriegütermarketing
Backhaus, Klaus
;
Baumeister, Cordelia
; …
- In:
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und …
,
(pp. 199-228)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002722013
Saved in:
8
Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme und Perspektiven
Backhaus, Klaus
(
ed.
);
Mühlfeld-Kerstan, Katrin
(
contributor
)
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014008654
Saved in:
9
Implications of foreign language use for creative self-evaluation bias and creative performance
Loderer, Anja
;
Mühlfeld-Kerstan, Katrin
;
Wilken, Robert
- In:
Management revue : MRev
34
(
2023
)
3
,
pp. 305-334
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015181798
Saved in:
10
Kundenbindung im Industriegütermarketing
Backhaus, Klaus
;
Baumeister, Cordelia
;
Koch, Matthias
; …
- In:
Handbuch Kundenbindungsmanagement
,
(pp. 243-276)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003928555
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