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superior firm enters the agreement only if it results in a large enough increase in demand for advertising space at the … share, the agreement is beneficial for the inferior firm, as the later firm's additional revenues from a higher advertising …
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We model the idea that when consumers search for products, they first visit the firm whose advertising is more salient …. The gains a firm derives from being visited early increase in search costs, so equilibrium advertising increases as search … heterogeneity in advertising costs. Firms whose advertising is more salient and therefore raise attention more easily charge lower …
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emerging and developing countries. This fact is surprising considering the background of relatively low local advertising …Das internationale Werbefestival in Cannes ist einer der wichtigsten internationalen Gradmesser für kreative Werbung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010420968
The current economic crisis requires fast information to predict economic behavior early, which is difficult at times of structural changes. This paper suggests an innovative new method of using data on internet activity for that purpose. It demonstrates strong correlations between keyword...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010269318
The current economic crisis requires fast information to predict economic behavior early, which is difficult at times of structural changes. This paper suggests an innovative new method of using data on internet activity for that purpose. It demonstrates strong correlations between keyword...
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Überraschend ist im Mai die Arbeitslosigkeit gefallen. Diese positive Entwicklung wird sich im Juni zunächst fortsetzen. Diese Einschätzung basiert auf einem neuen methodischen Konzept, das Google-Aktivitätsdaten für die kurzfristige Prognose der Arbeitslosigkeit einsetzt. Gerade in...
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Die große Wirtschaftskrise hat bisher nur verhaltene Spuren am Arbeitsmarkt hinterlassen. Angesichts der unsicheren weiteren konjunkturellen Entwicklung, der schlechten Auslastung der Arbeitskräfte in den Unternehmen und der hohen Kurzarbeit erwarten viele Beobachter zum Herbst einen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011602042
Furchtappelle sind persuasive Botschaften, die eine Bedrohung schildern und so das Gefühl der Furcht auslösen möchten. Anschließend wird eine Handlungsempfehlung zur Abwendung dieser Bedrohung gegeben. Man erhofft sich, dass der Rezipient, motiviert durch die Furcht, nun seine Einstellung...
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simultaneously choose whether to advertise or not. Advertising increases the own immediate sales, but may also cause an externality …
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