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of ICLV models in marketing remain rare. We extend previous ICLV applications by first estimating a multinomial choice … to encourage more widespread application of this appealing model class in the marketing field. …
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Die Autoren analysieren, ob ein Social Media Newsroom eine Alternative zur herkömmlichen Pressemitteilungen via Email in der Luxusbranche ist. Ausgehend vom Intereffikationsmodell wird aufgezeigt, dass Journalismus und PR in einer Wechselbeziehung der gegenseitigen Einflussnahme stehen. Via...
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marketing industry of how to benefit from them. …
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book explains how crowdfunding campaigns have to be fully integrated with strategic marketing plans and require a solid … for applying strategic marketing in the context of crowdfunding in sports clubs, introduces the key characteristics of the … segments of the campaigns' funders, and presents recommendations for developing marketing-mix programs to target them. This is …
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application in marketing research are outlined. …
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. Von dieser Entwicklung ist insbesondere das Marketing- und Markenmanagement betroffen, da es im Rahmen der CSR eine …. Hierbei zeigt der systematische Forschungsüberblick über insgesamt 62 Studien aus einschlägigen internationalen Marketing …
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Market share models for weekly store-level data are useful to understand competitive structures by delivering own and cross price elasticities. These models can however not be used to examine which brands lose share to which brands during a specificperiod of time. It is for this purpose that we...
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institutional perspective. We discuss futures market research within agricultural marketing, on the one hand, and within finance, on …
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Vor dem Hintergrund tiefgreifender gesellschaftlicher und wirtschaftlicher Veränderungsprozesse ergeben sich zunehmend Herausforderungen für die Unternehmens- und Markenführung. Dabei bestimmen zwei grundlegende Werte die Diskussion und eröffnen ein Spannungsfeld: Individualisierung -...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011629685
This inquiry contributes to the literature on the development of 'nonprofit marketing thought' by describing how the … field's early period established a legacy effect on nonprofit marketing scholarship to the present day. This qualitative … relevant issues that have influenced the development of nonprofit marketing scholarship. The investigation suggests that …
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