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Language
All
Undetermined
33
German
6
English
2
Author
All
Kesten, Ralf
28
Lühn, Michael
9
Schmidt, Steffen
6
Hennigs, Nadine
4
Wiedmann, Klaus-Peter
3
Wuestefeld, Thomas
3
Brüggemann, Benedikt
2
Schröder, Hinrich
2
Siegel, Mikosch
2
Fritz, Jochen
1
Langner, Sascha
1
Limbach, Matthias
1
Nestmann, Franz
1
Oberle, Peter
1
Rösler, Wolfgang
1
Stoffel, Daniel
1
Watrin, Christoph
1
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All
Controller-Magazin : CM ; Arbeitsergebnisse aus der Controller-Praxis
24
PiR
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KoR : internationale und kapitalmarktorientierte Rechnungslegung ; IFRS
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1
Corporate reputation review : an international journal
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Der Betrieb : Betriebswirtschaft, Steuerrecht, Wirtschaftsrecht, Arbeitsrecht
1
Die Wirtschaftsprüfung : WPg ; der Berater der Wirtschaft ; betriebswirtschaftliches Archiv und Fachorgan für das wirtschaftliche Prüfungs- und Treuhandwesen
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GWF / Wasser, Abwasser
1
IM : die Fachzeitschrift für Information Management und Consulting
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1
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1
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
1
The journal of brand management : an international journal
1
Zeitschrift für Planung : ZP
1
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Controlling-Instrumente zur Steuerung von Vertriebsgesellschaften im Konzern
Kesten, Ralf
;
Lühn, Michael
;
Schmidt, Steffen
- In:
Controller-Magazin : CM ; Arbeitsergebnisse aus der …
38
(
2013
)
4
,
pp. 43-49
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010144659
Saved in:
2
Bilanzierung derivativer Finanzinstrumente nach IFRS und HGB
Lühn, Michael
- In:
PiR
(
2009
)
4
,
pp. 103-108
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009878553
Saved in:
3
Weiterentwicklung der Bilanzierung von Kundenbindungsprogrammen nach HGB und IFRS : unter Berücksichtigung der Auswirkungen des BilMoG und des DP "Revenue Recognition in Contracts with Customers"
Lühn, Michael
- In:
PiR
(
2010
)
4
,
pp. 97-101
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009878649
Saved in:
4
Neukonzeption der Umsatzrealisation nach IFRS durch ED/2010/6 "Revenue from Contracts with Customers"
Lühn, Michael
- In:
PiR
(
2010
)
10
,
pp. 273-279
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009878696
Saved in:
5
Re-Exposure Draft zur Umsatzrealisation von IASB und FASB : kritische Würdigung der Änderungen gegenüber dem ersten Standardentwurf
Lühn, Michael
- In:
PiR
(
2012
)
1
,
pp. 8-16
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009878817
Saved in:
6
The importance of brand heritage as a key performance driver in marketing management
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Schmidt, Steffen
; …
- In:
The journal of brand management : an international journal
19
(
2011
)
3
,
pp. 182-195
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009809123
Saved in:
7
The explicit and implicit impact of sport sponsorship
Schmidt, Steffen
;
Hennigs, Nadine
;
Langner, Sascha
; …
- In:
Marketing Review St. Gallen : die neue …
30
(
2013
)
1
,
pp. 58-70
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010116877
Saved in:
8
Brand Heritage and its Impact on Corporate Reputation: Corporate Roots as a Vision for the Future
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Schmidt, Steffen
; …
- In:
Corporate reputation review : an international journal
16
(
2013
)
3
,
pp. 187-205
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010154901
Saved in:
9
Using Pumps as Turbines Combined with Pumps for Water Supply in an Efficient Way without the Need of Electrical Power
Fritz, Jochen
;
Rösler, Wolfgang
;
Schmidt, Steffen
; …
- In:
GWF / Wasser, Abwasser
153
(
2012
)
1
,
pp. 110-113
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010046089
Saved in:
10
Drivers and outcomes of brand heritage : consumers' perception of heritage brands in the automotive industry
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Schmidt, Steffen
; …
- In:
Journal of marketing theory and practice
19
(
2011
)
2
,
pp. 205-220
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009884971
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