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Hoffmann, Stefan
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Balderjahn, Ingo
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Mai, Robert
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Müller, Stefan
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Schwarz, Uta
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Hutter, Katharina
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Peyer, Mathias
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Hennigs, Nadine
2
Seegebarth, Barbara
2
Wiedmann, Klaus-Peter
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Cristescu, Anamaria
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Fischer, Sophia
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Gierl, H.
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Glöckner, Alexandra
1
Hintermeier, Julia
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Kassubek, Martin
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Liebermann, Susanne C.
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Mennicken, Claudia
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Pankalla, Lars
1
Paulssen, Marcel
1
Scholderer, Joachim
1
Smirnova, Maria
1
Soyez, Katja
1
Wittig, Katja
1
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
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Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis
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Die Volkswirtschaft : das Magazin für Wirtschaftspolitik
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European journal of marketing : EJM
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International business review : the official journal of the European International Business Academy
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Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
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Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
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Zeitschrift für das gesamte Genossenschaftswesen : ZfgG ; Organ für Forschung und Praxis genossenschaftlicher Kooperation
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Die LOHAS im Kontext der Sinus-Milieus
Glöckner, Alexandra
;
Balderjahn, Ingo
;
Peyer, Mathias
- In:
Marketing Review St. Gallen : die neue …
27
(
2010
)
5
,
pp. 36-41
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009854061
Saved in:
2
Consciousness for fair consumption: conceptualization, scale development and empirical validation
Balderjahn, Ingo
;
Peyer, Mathias
;
Paulssen, Marcel
- In:
International journal of consumer studies
37
(
2013
)
5
,
pp. 546-555
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010162678
Saved in:
3
Zahlungsbereitschaft für sozialverträgliche Produkte
Peyer, Mathias
;
Balderjahn, Ingo
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
53
(
2007
)
3
,
pp. 267-288
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007882172
Saved in:
4
Das Bewusstsein für fairen Konsum: Konzeptualisierung, Messung und Wirkung
Balderjahn, Ingo
;
Peyer, Mathias
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
72
(
2012
)
4
,
pp. 343-343
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010012346
Saved in:
5
Do culture-dependent response styles distort substantial relationships?
Hoffmann, Stefan
;
Mai, Robert
;
Cristescu, Anamaria
- In:
International business review : the official journal of …
22
(
2013
)
5
,
pp. 814-827
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010138158
Saved in:
6
Four Positive Effects of a Salesperson's Regional Dialect in Services Selling
Mai, Robert
;
Hoffmann, Stefan
- In:
Journal of service research : JSR
14
(
2011
)
4
,
pp. 460-475
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009813173
Saved in:
7
State of the art of cross-cultural consumer research. An analysis of the literature from 2005 to 2010
Hoffmann, Stefan
;
Fischer, Sophia
;
Schwarz, Uta
;
Mai, Robert
- In:
Journal für Betriebswirtschaft : management review …
63
(
2013
)
1
,
pp. 45-86
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010071387
Saved in:
8
Taste lovers versus nutrition fact seekers: How health consciousness and self‐efficacy determine the way consumers choose food products
Mai, Robert
;
Hoffmann, Stefan
- In:
Journal of consumer behaviour : an international …
11
(
2012
)
4
,
pp. 316-329
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009997780
Saved in:
9
Development and validation of a cross-nationally stable scale of consumer animosity
Hoffmann, Stefan
;
Mai, Robert
;
Smirnova, Maria
- In:
Journal of marketing theory and practice
19
(
2011
)
2
,
pp. 235-251
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009884969
Saved in:
10
Die Wirkung von Akzent und Dialekt in der internen und externen Kommunikation: Stand der betriebswirtschaftlich orientierten Forschung und Forschungsdirektiven
Mai, Robert
;
Hoffmann, Stefan
- In:
Journal für Betriebswirtschaft : management review …
60
(
2010
)
4
,
pp. 241-269
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008723109
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