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, and for their ability to account for the arrival of new information. -- market microstructure ; liquidity risk ; frictions …
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This study spotlighted on the financial services industry specifically in the creation of brand trust across online channel, which constructs a significant contribution to the under-researched area of online branding. Content analysis was performed on the web sites of top ten bank retailers in...
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This article reports the findings of an exchange rate determination model based on either the traditional chartist or the fundamental model. Much dispute has surrounding exchange rate determination and many theories have been offered; however, market participants use and rely on the chartist model...
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International Monetary Fund and World Bank clearly differ in theory, but with the passage of time their activities have become …
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Bei der vergleichsweise hohen Fluktuation in den Spitzengremien des Finanzsektors in Deutschland in Folge der Finanzkrise wurde die Chance verpasst, für eine Erhöhung des Anteils der dort vertretenen Frauen zu sorgen. Im Jahr 2011 lag der Frauenanteil in Vorständen auf einem ähnlich geringen...
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Im Finanzsektor stellen Frauen die Mehrheit der Beschäftigten, an der Spitze stehen aber nach wie vor Männer. Bei einem Anteil von gut vier Prozent waren Frauen in den Vorständen der größten Banken und Sparkassen auch Ende 2012 noch immer die große Ausnahme (+1 Prozentpunkt gegenüber Ende...
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