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Baack, Donald
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Clow, Kenneth E.
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Baker, Michael John
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Collins, Thomas L.
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Hofe, Klaus G.
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Rapp, Stan
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Wheeler, Alina
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Belch, George E.
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Turow, Joseph
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Agarwal, Narain Prashad
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Agarwal, Sunita
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Ahuja, Ashu
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Alozie, Emmanuel C.
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Altman, Lynn
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Angerer, Christian
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Anton, Tobias
1
Arens, Christian
1
Arnold, George
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Bagga, Bhoomika
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Batey, Mark
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Bhojanna, U.
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Institution
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Advertising Research Foundation
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American Marketing Association
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Copenhagen Symposium <1, 1989>
1
Printers' Ink Publishing Company <New York, NY>
1
Symposium Industrielle Kommunikation <1977, Darmstadt>
1
Technische Hochschule <Darmstadt>
1
Winter Educators' Conference <1985, Phoenix, Ariz.>
1
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BAW-Texte / Reihe Public Relations
3
International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
2
Arbeitsbericht / Institut für Wirtschaftswissenschaften, Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen
1
DIHT
1
Düsseldorfer Schriften zum Marketing
1
Erfurter Hefte zum angewandten Marketing
1
Grundwissen Buchhandel - Verlage
1
Handelshøjskolen i København / F
1
International library of technolgy
1
Pragmatics & beyond : an interdisciplinary series of language studies
1
Praktische Reihe der Creativ collection
1
Routledge studies in international business and the world economy
1
Schriftenreihe Unternehmungsführung im Gewerbe
1
Taschenbücher für die Wirtschaft
1
Working paper / Jyväskylän Yliopisto Taloustietieden Tiedekunta
1
[International encyclopedia of modern hospitality and tourism management
1
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ECONIS (ZBW)
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USB Cologne (business full texts)
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Taschenbuch Werbepraxis : mit Tabellen
Unger, Fritz
;
Dögl, Rudolf
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004248627
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2
Praktisches Werbe- und Marketing-ABC
Hofe, Klaus G.
-
1995
-
3., erw. Ausg.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004255570
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3
Eidechsen-Marketing : Mit innovativen Werbemethoden zu mehr Effizienz am Markt
Marti, Peter
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004258969
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4
Breaking up America : advertisers and the new media world
Turow, Joseph
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004343099
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5
Start up marketing : an entrepreneur's guide to advertising, marketing and promoting your business
Nulman, Philip R.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004355926
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6
Verkauf und Marketing
Heerbrugg : Rheintaler Druckerei u. Verl.
-
1.1973 - 19.1991,9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004265463
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7
Brand it yourself : the fast, focused way to marketplace magic
Altman, Lynn
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004272064
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Total quality marketing : what has to come next in sales, marketing and advertising
Fraser-Robinson, John
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1991
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Marketing channels : infomercials and the future of televised marketing
Evans, Craig Robert
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1994
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Horizontmagazin
Frankfurt, M. : Deutscher Fachverl.
-
Nachgewiesen 1998 - 2003
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