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Type of publication
All
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Type of publication (narrower categories)
All
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Language
All
German
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Undetermined
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English
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Author
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Trockel, Walter
8
Weinberg, Jakob
6
Brüne, Klaus
3
Czech-Winkelmann, Susanne
3
Heidel, Bernhard
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Dierker, Egbert
1
Dierker, Hildegard
1
Hudetz, Kai
1
Kaapke, Andreas
1
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All
Working papers / Institute of Mathematical Economics
5
Discussion paper / Institut für Gesellschafts- und Wirtschaftswissenschaften, Wirtschaftstheoretische Abteilung, Sonderforschungsbereich 21, Projektgruppe Theoretische Modelle, Universität Bonn
2
Schriftenreihe der Landesinitiative Hessen-Media
2
Hessische Kommunen im Internet
1
Lecture notes in economics and mathematical systems : operations research, computer science, social science
1
Source
All
USB Cologne (EcoSocSci)
ECONIS (ZBW)
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1
Internet-Marketing nicht nur für kleine und mittlere Unternehmen
Weinberg, Jakob
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004878616
Saved in:
2
Lexikon Kommunikationspolitik : Werbung - Direktmarketing - Integrierte Kommunikation
Brüne, Klaus
-
2008
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004943264
Saved in:
3
Lexikon Konsumentenverhalten und Marktforschung
Heidel, Bernhard
-
2008
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004943265
Saved in:
4
Lexikon Handelsmanagement : Controlling - Führung - Marketing
Hudetz, Kai
;
Kaapke, Andreas
-
2009
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004943364
Saved in:
5
A bankruptcy rule
Weinberg, Jakob
-
1980
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004730795
Saved in:
6
Wirtschaftsförderung und Standortmarketing im Internet : ein Leitfaden für kommunale Internet-Präsenzen
Weinberg, Jakob
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004452530
Saved in:
7
Classification of price-invariant preferences
Trockel, Walter
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004740583
Saved in:
8
Market demand : an analysis of large economies with non-convex preferences
Trockel, Walter
-
1984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004740792
Saved in:
9
An invariance theorem for preferences and some applications
Trockel, Walter
-
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004741363
Saved in:
10
Ein mathematischer Countdown zur Wirtschaftswissenschaft
Trockel, Walter
-
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004087243
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