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Undetermined
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Type of publication
All
Book / Working Paper
112
Type of publication (narrower categories)
All
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Language
All
German
91
Undetermined
13
English
8
Author
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Huber, Frank
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Bauer, Hans H.
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Herrmann, Andreas
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Regier, Stefanie
12
Johnson, Michael D.
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Vollhardt, Kai
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Esch, Franz-Rudolf
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Matthes, Isabel
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Lenzen, Michael
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Albers, Sönke
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Andratschke, Nadine
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Auh, Seigyoung
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Bartl, Reiner
1
Bauhofer, Matthias
1
Bayón, Tomás
1
Bräutigam, Felix
1
Bächmann, Ariana
1
Büttner, Miriam
1
Daniels, Jens
1
Dreckmeier, Lars
1
Habann, Frank
1
Hahn, Carsten
1
Heidenreich, Sven
1
Heußler, Tobias
1
Huber, Nina
1
Joosten, Nadine
1
Keller, Thomas
1
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Institution
All
Center of Market Oriented Product and Production Management <Mainz>
7
Published in...
All
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F
33
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
11
Managementorientierte Arbeitspapiere / P
9
Reihe: Marketing
9
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P
9
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
4
Management Know-how
2
Diskussionsbeitrag / Westfälische Wilhelms-Universität Münster, Institut für Kreditwesen
1
Kölner Studien : wirtschafts- und sozialwissenschaftliche Untersuchungen der Universität zu Köln
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : nbf
1
Schriftenreihe der Wissenschaftlichen Hochschule für Unternehmensführung, Koblenz / Forschung
1
Working paper / National Quality Research Center
1
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Source
All
USB Cologne (EcoSocSci)
ECONIS (ZBW)
600
OLC EcoSci
218
RePEc
33
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21
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5
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1
Produktmanagement : Grundlagen Methoden Beispiele
Herrmann, Andreas
-
2009
-
2., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004937605
Saved in:
2
Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : Ein Spannungsverhältnis
Bayón, Tomás
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004921132
Saved in:
3
Conjoint measurement : methods and applications
Gustafsson, Anders
(
contributor
); …
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004010317
Saved in:
4
An empirical investigation of the rank correlation between different risk measures
Hahn, Carsten
;
Pfingsten, Andreas
;
Wagner, Peter
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004760380
Saved in:
5
Customer orientation and market action
Johnson, Michael D.
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004359533
Saved in:
6
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
Johnson, Michael D.
(
contributor
)
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004327451
Saved in:
7
Compatibility effects in evaluations of customer satisfaction and loyality
Johnson, Michael D.
;
Auh, Seigyoung
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004600884
Saved in:
8
Improving customer satisfaction, loyalty, and profit : an integrated measurement and management system
Johnson, Michael D.
;
Gustafsson, Anders
-
2000
-
1. ed., 1. print.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004604801
Saved in:
9
Competing in a service economy : how to create a competitive advantage through service development and innovation
Gustafsson, Anders
;
Johnson, Michael D.
-
2003
-
1. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004727850
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10
Kundenorientierung und Markthandlung
Johnson, Michael D.
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004740272
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