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Kundenzufriedenheit
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Tourismusindustrie
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Undetermined
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Type of publication
All
Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
7
Book section
7
Article in journal
5
Aufsatz in Zeitschrift
5
Aufsatzsammlung
2
Case study
2
Collection of articles of several authors
2
Fallstudie
2
Sammelwerk
2
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Language
All
English
11
German
6
Author
All
Zehrer, Anita
16
Siller, Hubert
4
Milman, Ady
2
Pechlaner, Harald
2
Stickdorn, Marc
2
Brunmayr, Christiane
1
Eller, Robert
1
Glowka, Gundula
1
Grabmüller, Alice
1
Kirschner, Bernd
1
Lehar, Günther
1
Meinschad, Simon
1
Mössenlechner, Claudia
1
Peters, Mike
1
Preuß, Holger
1
Raffeiner, Alexander
1
Raich, Frieda
1
Rochholz, Carina
1
Schütte, Norbert
1
Tasci, Asli D. A.
1
Tschiderer, Franz
1
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Institution
All
Europäische Akademie Bozen
1
Published in...
All
Tourism review : the official journal of the AIEST
3
Journal of vacation marketing : an international journal
2
Management und Unternehmenskultur : Schriftenreihe der Europäischen Akademie Bozen
2
Attaining the 2030 sustainable development goal of quality education
1
Change Leadership : den Wandel antizipieren und aktiv gestalten
1
Culture and creativity as location factors - looking beyond metropolitan areas
1
EUR.AC research
1
Gabler Research / Event- und Impaktforschung
1
Handbook of research on the strategic management of family businesses
1
Productivity in tourism : fundamentals and concepts for achieving growth and competitiveness
1
Real estate and destination development in tourism : successful strategies and instruments
1
Standortfaktor Tourismus und Wissenschaft : Herausforderungen und Chancen für Destinationen
1
Wirtschaftsfaktor Spiritualität und Tourismus : ökonomisches Potenzial der Werte- und Sinnsuche
1
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Source
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1
Knowledge management in tourism : the application of Grant's knowledge management model to Austrian tourism organizations
Zehrer, Anita
- In:
Tourism review : the official journal of the AIEST
66
(
2011
)
3
,
pp. 50-64
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009381421
Saved in:
2
Pilgertourismus im Alpenraum : Charakterisierung von Pilgertouristen anhand von Vacation Styles
Zehrer, Anita
- In:
Wirtschaftsfaktor Spiritualität und Tourismus : …
,
(pp. 89-109)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009578348
Saved in:
3
Interkulturelle Kompetenzen als Voraussetzung zur Gewinnung neuer Herkunftsmärkte im österreichischen Tourismus (am Beispiel Indiens)
Zehrer, Anita
;
Brunmayr, Christiane
- In:
Standortfaktor Tourismus und Wissenschaft : …
,
(pp. 149-165)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003649825
Saved in:
4
Destination-Card-Systeme : Entwicklung, Management, Kundenbindung
Pechlaner, Harald
(
ed.
);
Zehrer, Anita
(
contributor
)
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002749816
Saved in:
5
The problem of staging in cultural tourism : the example of Schönbrunn Palace in Vienna
Zehrer, Anita
;
Rochholz, Carina
- In:
Culture and creativity as location factors - looking …
,
(pp. 125-138)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008667786
Saved in:
6
Wirtschaftliche Wirkungen und Besucherzufriedenheit mit der UEFA EURO 2008 : eine empirische Analyse für Österreich
Preuß, Holger
;
Siller, Hubert
;
Zehrer, Anita
; …
-
2010
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003929069
Saved in:
7
Leadership networks in destinations
Zehrer, Anita
;
Raich, Frieda
;
Siller, Hubert
; …
- In:
Tourism review : the official journal of the AIEST
69
(
2014
)
1
,
pp. 59-73
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010384312
Saved in:
8
Social media marketing in tourism education : insights into the development and value of a social network site for a higher education institution in tourism
Zehrer, Anita
;
Grabmüller, Alice
- In:
Journal of vacation marketing : an international journal
18
(
2012
)
3
,
pp. 221-228
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009580676
Saved in:
9
Second homes and sustainable development : a perception analysis of second homes in Kitzbühel, Austria
Zehrer, Anita
;
Siller, Hubert
;
Stickdorn, Marc
- In:
Real estate and destination development in tourism : …
,
(pp. 179-191)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003753840
Saved in:
10
Business Improvement Districts (BID) : Grundlagen - Konzepte - Perspektiven
Pechlaner, Harald
(
ed.
);
Zehrer, Anita
(
ed.
)
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003586484
Saved in:
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