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Language
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English
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German
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Dutch
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Author
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Müller, Monica
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Anderson, Simon P.
1
Beghin, John C.
1
Bekkali, Mukhtar
1
Berns, Marc
1
Bischoff, Jürgen
1
Bollapragada, Srinivas
1
Bursztyn, Leonardo
1
Bussieck, Michael
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Cantoni, Davide
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Coate, Stephen
1
Dirkers, Detlev
1
Dukes, Anthony
1
Ellinghaus, Uwe
1
Erichson, Bernd
1
Heuser, Uwe Jean
1
Hillebrand, Annette
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1
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Neumann, Uwe
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Olken, Benjamin A.
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Peress, Michael
1
Prat, Andrea
1
Ridder, Geert
1
Schütte, Georg
1
Sovinsky, Michelle
1
Strömberg, David
1
Trouillard, Pauline
1
Wilbur, Kenneth C.
1
Zweigle, Tanja
1
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Institution
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Bureau of Economic and Business Research <Champaign, Ill.>
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Europäische Hochschulschriften / 5
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Europäische Hochschulschriften / 40
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Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
2
CIE discussion papers
1
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1
DUV / Sozialwissenschaft
1
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
1
Diskussionsbeiträge / Wissenschaftliches Institut für Kommunikationsdienste
1
EUI working paper / MWP
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Münchener Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge : VWL ; discussion papers
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Preprint / Fakultät für Wirtschaftswissenschaft der Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg
1
Research memorandum / Department of Economics, University of Amsterdam
1
Simon Business School working paper
1
Thèse à la carte
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Working paper / Institute for Empirical Research in Economics, University of Zürich
1
Working paper / Iowa State University, Department of Economics
1
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1
Europäischer Fernsehmarkt zwischen wirtschaftlichen Imperativen und kulturellem Auftrag : unter besonderer Berücksichtigung der bundesdeutschen Medienentwicklung
Dirkers, Detlev
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000542008
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2
Markt- und Politikversagen im Fernsehsektor
Müller, Monica
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000974851
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3
Hochauflösendes
Fernsehen
: Fallstudie und Analyse des internationalen Standardisierungsprozesses
Heuser, Uwe Jean
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000864566
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4
High definition
television
: een technologische uitdaging voor meerdere industrieee͏̈n
Berns, Marc
-
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000801270
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5
Die Werbewirksamkeit alternativer Gestaltungsformen von TV-Spots : ein Beitrag zur Quantifizierung der Werbequalität
Ellinghaus, Uwe
;
Erichson, Bernd
;
Zweigle, Tanja
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001420904
Saved in:
6
Market provision of public goods : the case of broadcasting
Anderson, Simon P.
;
Coate, Stephen
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001448425
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7
Zwischen Rundfunk und Telekommunikation : Entwicklungsperspektiven und regulatorische Implikationen von Webcasting
Hillebrand, Annette
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001542192
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8
Scheduling commercial viedeotapes in broadcast
television
Bollapragada, Srinivas
(
contributor
); …
-
2002
-
[Elektronische Ressource]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001847605
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9
Effects of advertising and product placement on
television
audiences
Wilbur, Kenneth C.
;
Sovinsky, Michelle
;
Ridder, Geert
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003942211
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10
Les relations culturelles et économiques franco-marocaines en matière d'information (livre et presse écrite, radio-
télévision
et cinéma)
Mortaji, Elhachmia
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001435180
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