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Nutrition labeling is the provision of information about nutrition content of individual food products at the point of purchase. Decades of marketing and nutrition research have been devoted to analyze how consumers perceive, process and respond to different nutrition label types and formats. In...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010501348
This thesis covers (i) the application of the flagship store in the fast-moving consumer goods industry as a communication tool, (ii) the inclusion of future brand-directed consumer behavior (i.e., future brand loyalty, word-of-mouth advertising, standard and special product sales in the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011657643
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008661596
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010337691
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010360072
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009272402
Die Werbeeinstellung gilt als besonders verhaltensprägend und zugleich beeinflussbar durch die werbliche Kommunikation. Damit wird ihr eine zentrale Rolle als Vermittler von Werbewirkung zugesprochen. Allerdings wurde diese Vermittlerrolle bisher nur bei neuen Produkten mit unbekannten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010492251
Die Werbeeinstellung gilt als besonders verhaltensprägend und zugleich beeinflussbar durch die werbliche Kommunikation. Damit wird ihr eine zentrale Rolle als Vermittler von Werbewirkung zugesprochen. Allerdings wurde diese Vermittlerrolle bisher nur bei neuen Produkten mit unbekannten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003428351
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003391516
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011566712