Showing 1 - 10 of 45
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000899609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000799609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000800329
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000697406
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000699122
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000148921
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011509026
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011509221
Dieser Beitrag untersucht die für die Medienwirtschaft relevanten Märkte mit einfachen Marktmodellen. Im Zentrum stehen die Interdependenzen zwischen Konsumgüter-, Werbe- und Medienmärkten, wobei die wichtige Rolle der Werbemärkte als ökonomischer Motor der Medienwirtschaft besonders...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011525354
This paper provides an update on the current state of in-house agencies. Whereas traditional consideration of internalizing advertising services was framed as a binary choice of build or buy, today's advertisers frequently pursue hybrid policies of build and buy to procure the customized bundle...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011305238