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~subject:"Beziehungsmarketing"
~subject:"Theory"
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154
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Marketingmanagement
145
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53
Social web
53
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52
Sustainability
52
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51
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Undetermined
27
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All
Article
557
Type of publication (narrower categories)
All
Book section
Article in journal
1,318
Aufsatz in Zeitschrift
1,318
Hochschulschrift
761
Graue Literatur
757
Non-commercial literature
757
Thesis
680
Aufsatz im Buch
557
Arbeitspapier
531
Working Paper
531
Lehrbuch
494
Textbook
445
Bibliografie enthalten
433
Bibliography included
433
Collection of articles of several authors
320
Sammelwerk
320
Aufsatzsammlung
215
Konferenzschrift
114
Handbook
82
Handbuch
82
Conference proceedings
73
Case study
70
Fallstudie
70
Glossar enthalten
50
Glossary included
50
Ratgeber
41
Guidebook
40
Festschrift
39
Collection of articles written by one author
37
Sammlung
37
Systematic review
28
Übersichtsarbeit
28
Bibliografie
21
Einführung
21
Reprint
16
Fallstudiensammlung
11
Mehrbändiges Werk
11
Multi-volume publication
11
Wörterbuch
11
Nachschlagewerk
9
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Language
All
German
268
English
268
French
15
Italian
3
Spanish
2
Portuguese
1
Author
All
Meffert, Heribert
7
Kaas, Klaus Peter
5
Roy, Bernard
5
Costa, Carlos A. Bana e
4
Diller, Hermann
4
Homburg, Christian
4
Matarazzo, Benedetto
4
Stauss, Bernd
4
Vansnick, Jean-Claude
4
Zanger, Cornelia
4
Backhaus, Klaus
3
Bruhn, Manfred
3
Engelhardt, Werner Hans
3
Freidank, Carl-Christian
3
Jensen, Ove
3
Köhler, Richard
3
Leeflang, Peter
3
Olson, David L.
3
Rustichini, Aldo
3
Spiller, Achim
3
Tanguiane, Andranick S.
3
Adam, Dietrich
2
Ahlert, Dieter
2
Aspers, Patrik
2
Bauer, Hans H.
2
Brans, Jean-Pierre
2
Bronner, Rolf
2
Buckley, Peter J.
2
Buxmann, Peter
2
Camphausen, Bernd
2
Casson, Mark
2
De Corte, Jean-Marie
2
Dholakia, Nikhilesh
2
Dholakia, Ruby R.
2
Doumpos, Michael
2
Dubois, Didier
2
Dyer, James S.
2
Figueira, José Rui
2
Fochler, Klaus
2
Garriga, Elisabet
2
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All
Multiple criteria decision analysis ; Volume 1
14
Multiple criteria decision analysis : state of the art surveys
13
Constructing scalar-valued objective functions : proceedings of the Third International Conference on Econometric Decision Models: Constructing Scalar Valued Objective Functions, University of Hagen, held in Katholische Akademie Schwerte, September 5 - 8, 1995
10
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
8
Décision prospective auto-organisation : mélanges en l'honneur de Jacques Lesourne
7
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
7
Advances in decision analysis : [the present book finds its roots in the International Conference on Methods and Applications of Multiple Criteria Decision Making held in Mons in May 1997]
6
Handbook of marketing decision models
6
Constructing and applying objective functions : proceedings of the Fourth International Conference on Econometric Decision Models Constructing and Applying Objective Functions, University of Hagen, held in Haus Nordhelle, August 28 - 31, 2000
5
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
5
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
5
Marketing-Techniken : Instrumente einer marktorientierten Unternehmensführung im internationalen Wettbewerb
5
Neuroeconomics
5
Décisions économiques
4
Handbook of relationship marketing
4
Marketing als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie : Festschrift zum 60. Geburtstag von Hans Hörschgen
4
Rechnungslegungspolitik : eine Bestandsaufnahme aus handels- und steuerrechtlicher Sicht
4
Advances in behavioral economics : essays in honor of Horst Todt ; with 11 tables
3
Advances in multiple objective and goal programming : proceedings of the Second International Conference on Multi-Objective Programming and Goal Programming, Torremolinos, Spain, May 16 - 18, 1996
3
Beliefs, interactions and preferences in decision making
3
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
3
Dynamic competitive analysis in marketing : proceedings of the International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing, Montréal, Canada, September 1 - 2, 1995
3
Handbook of experimental economics results ; Vol. 1
3
Incertezza, razionalità e decisioni economiche
3
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
3
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
3
Kontrakte, Geschäftsbeziehungen, Netzwerke - Marketing und neue Institutionenökonomik
3
Management und Controlling von Einkauf und Logistik : Festschrift für Jürgen Bloech
3
Marketing im gesellschaftlichen Dialog
3
Marktorientierte Unternehmensführung im Umbruch : Effizienz und Flexibilität als Herausforderungen des Marketing
3
Neuroeconomics : decision making and the brain
3
New operational approaches for financial modelling
3
Operations research proceedings 2000 : selected papers of the Symposium on Operations Research (OR 2000) ; Dresden, September 9 - 12, 2000
3
Perspektiven ökonomischen Denkens : klassische und neue Ansätze des Managements; Festschrift für Herrn Univ.-Prof. Dr. Dr. h.c. Rudolf Gümbel
3
Risikomanagement
3
Technologiemanagement & Marketing : Herausforderungen eines integrierten Innovationsmanagements ; [Festschrift zum 65. Geburtstag von Prof. Dr. Dr. h.c. Günter Specht]
3
The Oxford handbook of organizational decision making
3
Theorien und Methoden der Betriebswirtschaft : Handbuch für Wissenschaftler und Studierende
3
Unternehmer und Unternehmensperspektiven für Klein- und Mittelunternehmen : Festschrift für Hans Jobst Pleitner
3
Wettbewerbsvorteile durch Online-Marketing : die strategischen Perspektiven elektronischer Märkte ; mit 6 Tabellen
3
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Marketing
problems : from analysis to decision
Butler, Patrick
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003794752
Saved in:
2
Rational choice, rule-following and institutions : an evolutionary perspective
Vanberg, Viktor
- In:
Rationality, institutions and economic methodology
,
(pp. 171-200)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001283106
Saved in:
3
The complexity of economic decisions : anticipatory human behavior
Zhang, Wei-Bin
- In:
The cosmo-creative society : logistical networks in a …
,
(pp. 81-93)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001283924
Saved in:
4
Utility considerations in judgements under uncertainty : evidence and some policy implications
Ariyo, Ademola
- In:
Applied economics and economic policy : in honour of …
,
(pp. 372-387)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001298578
Saved in:
5
On the compatibility of value at risk, other risk concepts, and expected utility maximization
Guthoff, Anja
- In:
Geld, Finanzwirtschaft, Banken und Versicherungen : …
,
(pp. 591-614)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299011
Saved in:
6
Sourcing, Controlling und Leistungstiefenentscheidung
Dellmann, Klaus
- In:
Kostenrechnung : Stand und Entwicklungsperspektiven ; …
,
(pp. 85-103)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299186
Saved in:
7
Preference disaggregation methodology in segmentation problems : the case of financial distress
Zopounidis, Constantin
- In:
New operational approaches for financial modelling
,
(pp. 417-439)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299201
Saved in:
8
Modelling shareholder value of insurance companies
Eije, Johan H. von
- In:
New operational approaches for financial modelling
,
(pp. 247-258)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299219
Saved in:
9
Financial Modelling in the new paradigm of the decision theory
Gil-Aluja, Jaime
- In:
New operational approaches for financial modelling
,
(pp. 3-18)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299234
Saved in:
10
Entwicklungsstand der Modelldiskussion im Bereich der Steuerbilanzpolitik
Scheffler, Wolfram
- In:
Rechnungslegungspolitik : eine Bestandsaufnahme aus …
,
(pp. 407-448)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299716
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1
2
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6
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