Showing 1 - 10 of 72
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012422334
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013549759
Seit der ersten wissenschaftlichen Publikation im Bereich der International Entrepreneurship-Forschung vor über zwei Jahrzehnten ist ein stetiger Anstieg wissenschaftlicher Publikationen zu verzeichnen. Dies belegt auch den Interessenszuwachs an der Forschungsdisziplin. Anhand einer breit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010513529
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011326735
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011603864
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012509592
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012494504
Purpose – Entrepreneurial marketing (EM) is at the brink of becoming an established discipline. To advance the field further and to better guide research efforts in different sub categories, the purpose of this paper is to examine the field's intellectual structure with the help of citation...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014902636
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009233174
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009382950