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Advertising effects
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Hochschulschrift
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Sammelwerk
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Bibliography included
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Aufsatzsammlung
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Vogel, Harold L.
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Sjurts, Insa
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Anderson, Simon P.
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Coate, Stephen
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Olken, Benjamin A.
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Aman, Hiroyuki
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Beck, Hanno
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Cawson, Alan
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Holmes, Peter
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Johnson, Leland L.
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Kasuga, Norihiro
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Locksley, Gareth
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Markou, E.
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Moriyasu, Hiroshi
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Müller, Monica
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Müller-Bungart, Michael
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Paulu, Burton
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Widyatama, Rendra
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Abdel-Sattar, Nesrine
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Albarran, Alan B.
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Alén, Elisa
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Arndt, Hans-Jochen
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Arons, Leon
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Atkin, David J.
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Babe, Robert E.
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Bauer, Helmut G.
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Beebe, Jack H.
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Beghin, John C.
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Bekkali, Mukhtar
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Beltz, Cynthia A.
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Berner, Walter
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Bettancourt, Rolando
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Bischoff, Jürgen
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Brownie, Barbara
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Bussieck, Michael
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Großbritannien / Office of Communications
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Hans-Bredow-Institut
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Bayerische Landeszentrale für Neue Medien
3
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
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UNESCO
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Unabhängige Landesanstalt für das Rundfunkwesen
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Arbeitsgruppe Kommunikationsforschung München
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Kanada / Canadian Radio-Television and Telecommunications Commission
2
Kanada / Department of Supply and Services
2
National Bureau of Economic Research
2
Arbeitskreis Werbefernsehen der Deutschen Wirtschaft
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British Broadcasting Corporation
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Bureau of Economic and Business Research <Champaign, Ill.>
1
Central Treaty Organization
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Direktorenkonferenz der Landesmedienanstalten
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Dr. Steve-Holger Ludwig <Firma>
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Economic Council of Canada
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Europäische Gemeinschaften / Rat
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Europäische Kommission / Statistisches Amt
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Frankfurter Institut für Wirtschaftspolitische Forschung / Kronberger Kreis
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Goldmedia GmbH Media Consulting & Research <Berlin>
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Great Britain / Post Office
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Grossbritannien / Central Office of Information / Reference Division
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Industrie- und Handelskammer zu Lübeck
1
Institut für Integrationsforschung <Hamburg>
1
Kommission zur Ermittlung der Konzentration im Medienbereich
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Medien-Rechtliches Symposium <1985, Hamburg>
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National Radio Exhibition
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SRG SSR Idée Suisse / Forschungsdienst
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Schweden / Pressutredningen '94
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Schweden / Rådet för Mångfald inom Massmedierna
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Schweden / Utredningen om Myndighet för Radio- och TV-Sändningar till Allmänheten
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Stiftung Kieler Presse-Klub
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Television Baltica <2, 1995, Kiel>
1
UNESCO / Department of Mass Communications
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UNESCO / Division of Free Flow of Information
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USA / Bureau of Labor Statistics
1
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organisation
1
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
1
United Nations, Educational, Scientific and Cultural Organisation
1
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Europäische Hochschulschriften / 5
3
Reihe Arbeitspapiere des Instituts für Rundfunkökonomie an der Universität zu Köln
3
Schriftenreihe der Landesmedienanstalten
3
SpringerLink / Bücher
3
Statens offentliga utredningar : SOU
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Bulletin / United States Department of Labor, Bureau of Labor Statistics
2
Discussion papers in economics and management / A / University of Reading, Department of Economics
2
Europäische Hochschulschriften / 40
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International and comparative broadcasting
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NBER Working Paper
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NBER working paper series
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R / Rand Corporation
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Schriftenreihe Neue Medien
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Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
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Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
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AEI studies
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American economic journal : a journal of the American Economic Association
1
Annual Marketing Research Conference : contributed papers, 1953
1
Applied economics
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Arts and the market
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BLM-Schriftenreihe
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Beiträge zur Strukturforschung
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Berlin im vereinten Deutschland
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Brookings papers on economic activity / Microeconomics
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Business history review
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CIE discussion papers
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Cat. No EC 22-63/1979
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College of Business working papers
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Comedia series
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Crossmedia : wer bleibt auf der Strecke? ; Beiträge aus Wissenschaft und Praxis
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DUV / Sozialwissenschaft
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Die USA am Beginn der neunziger Jahre : Politik, Wirtschaft, Recht
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Die Ökonomie des Sports in den Medien
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Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
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Diskussionsbeiträge / Wissenschaftliches Institut für Kommunikationsdienste
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Document / Commission des Communautées européennes
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Dokument / Kommission der Europäischen Gemeinschaften
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EIU special report
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Advertisers and American broadcasting : from institutional sponsorship to the creative revolution
Meyers, Cynthia B.
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Business history review
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pp. 447-481
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012705106
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2
Europäischer Fernsehmarkt zwischen wirtschaftlichen Imperativen und kulturellem Auftrag : unter besonderer Berücksichtigung der bundesdeutschen Medienentwicklung
Dirkers, Detlev
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000542008
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3
Hörfunk und
Fernsehen
Heinrich, Jürgen
-
1999
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Indexes of output per man-hour : radio and
television
receiving sets industry, 1958-66
United States / Bureau of Labor Statistics
-
1968
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5
Advertising in radio and
television
broadcasts
Knitel, H. G.
(
contributor
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-
1982
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World Radio and
television
1965
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7
World communications : a 200-country survey of press, radio,
television
and film
1975
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000057428
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8
Herstellung und Verbreitung audiovisueller Informationen im Gemeinsamen Markt
Maggiore, Matteo
-
1991
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The broadcast communications dictionary
Diamant, Lincoln
(
ed.
)
-
1989
-
3. ed., rev. and expanded
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World communications : press, radio,
television
, film
1964
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