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Arbeitsbericht des Instituts für Wirtschaftsinformatik und Neue Medien
6
Arbeitsbericht
5
Electronic markets : EM ; the international journal of electronic commerce and business media
2
MIS quarterly executive
2
Informatisierung der Arbeit - Gesellschaft im Umbruch
1
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
12
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1
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1
Die Bedeutung der IT für die Entstehung von Netzwerken
Neuburger, Rahild
- In:
Informatisierung der Arbeit - Gesellschaft im Umbruch
,
(pp. 116-126)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003475309
Saved in:
2
Digitalisierungsstrategien als Kern eines Forschungsprogramms in der Wirtschaftsinformatik
Hess, Thomas
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564044
Saved in:
3
The optimal level of technical copyright protection: A game-theoretic approach
Ünlü, Vural
;
Hess, Thomas
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010309440
Saved in:
4
Modularisierung in der Medienproduktion: Drei Fallbeispiele im Vergleich
Grau, Christoph
;
Wolf, Christian M.
;
Kramer, Florian
; …
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010309447
Saved in:
5
Die Digitalisierung der Hubert Burda Media: Von der Einführung der digitalen Drucktechnik bis zur Media Community als Strategie-Element
Ahrens, Sophie
;
Leimbach, Timo
;
Hess, Thomas
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010309450
Saved in:
6
Digitalisierungsstrategien als Kern eines Forschungsprogramms in der Wirtschaftsinformatik
Hess, Thomas
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010309451
Saved in:
7
Modularization, individualization and the first-copy-cost-effect: Shedding new light on the production and distribution of media content
Anding, Markus
;
Hess, Thomas
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010309464
Saved in:
8
Digital business as a field for research and education
Hess, Thomas
;
Riedl, René
;
Becker, Luc
- In:
Electronic markets : EM ; the international journal of …
34
(
2024
)
1
,
pp. 1-13
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015191514
Saved in:
9
Die Digitalisierung der Hubert Burda Media : von der Einführung der digitalen Drucktechnik bis zur Media Community als Strategie-Element
Ahrens, Sophie
;
Leimbach, Timo
;
Hess, Thomas
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564014
Saved in:
10
Modularisierung in der Medienproduktion : drei Fallbeispiele im Vergleich
Grau, Christoph
;
Wolf, Christian M.
;
Kramer, Florian
; …
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564015
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