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21
Experiment
21
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Undetermined
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Book / Working Paper
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Working Paper
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatzsammlung
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
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German
19
English
18
Author
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Huber, Frank
34
Herrmann, Andreas
25
Gustafsson, Anders
14
Regier, Stefanie
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Bauer, Hans H.
4
Meyer, Frederik
4
Schmidt-Gallas, Dirk
3
Wricke, Martin
3
Matthes, Isabel
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Buschlinger, Florian
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Eisenberg, Diana
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Fuchs, Stefan
1
Helm, Roland
1
Homberg, Federico
1
Joosten, Nadine
1
Luther, Christoph
1
Mortsiefer, Achim
1
Riesenbeck, Hajo
1
Sattler, Henrik
1
Schaul, Thomas
1
Steiner, Michael
1
Szelig, Antonia
1
Vetter, Ingrid
1
Vetter, Vanessa
1
Vollhardt, Kai
1
Vollmann, Stefan
1
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Institution
All
Center of Market Oriented Product and Production Management
1
Johannes Gutenberg-Universität Mainz
1
Published in...
All
Conjoint measurement : methods and applications
8
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
6
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
3
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
3
Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
1
Journal of business economics : JBE
1
Kundenzufriedenheit und Kundenbindung : Strategien und Instrumente von Finanzdienstleistern
1
Neue Entwicklungen in der Marktforschung
1
Reihe: Marketing : MAR
1
SpringerLink / Bücher
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
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1
Conjoint analysis as an instrument of market research practice
Gustafsson, Anders
;
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 5-45)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444653
Saved in:
2
On the influence of the evaluation methods in conjoint design - some empirical results
Huber, Frank
;
Herrmann, Andreas
;
Gustafsson, Anders
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 183-208)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444700
Saved in:
3
Adaptive conjoint analysis: understanding the methodology and assessing reliability and validity
Herrmann, Andreas
;
Schmidt-Gallas, Dirk
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 253-277)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444711
Saved in:
4
Conjoint measurement : methods and applications
Gustafsson, Anders
(
contributor
); …
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402990
Saved in:
5
Nutzenorientierte Gestaltung der Distributionslogistik
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
,
(pp. 861-871)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001363857
Saved in:
6
Conjoint measurement : methods and applications
Gustafsson, Anders
(
ed.
);
Herrmann, Andreas
(
contributor
); …
-
2001
-
2. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001593247
Saved in:
7
Ein Ansatz zur gewinnmaximalen Produktgestaltung auf Basis des Plattformkonzepts
Riesenbeck, Hajo
;
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Journal of business economics : JBE
71
(
2001
)
7
,
pp. 827-847
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001595995
Saved in:
8
Determinanten der Preistoleranz von Nachfragern
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
;
Wricke, Martin
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
57
(
2003
)
2
,
pp. 153-178
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001751781
Saved in:
9
Conjoint analysis as an instrument of market research practice
Gustafsson, Anders
;
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 5-46)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001690251
Saved in:
10
On the influence of the evaluation methods in conjoint design : some empirical results
Huber, Frank
;
Herrmann, Andreas
;
Gustafsson, Anders
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 183-208)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001690260
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