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Theory
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Undetermined
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Type of publication
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Article
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Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
26
Aufsatz in Zeitschrift
26
Collection of articles written by one author
1
Sammlung
1
Language
All
English
16
German
11
Author
All
Gerpott, Torsten J.
27
Berg, Sabrina
4
Mahmudova, Ilaha
4
Meinert, Phil
2
Ahmadi, Nima
1
Bicak, Ilknur
1
Knüfermann, Markus
1
Kornmeier, Klaus
1
Rams, Wolfgang
1
Schindler, Andreas
1
Schneider, Christina
1
Thomas, Sandra
1
Wanke, Hendrik
1
Weimar, Daniel
1
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Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
6
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Bank-Archiv : Zeitschrift für das gesamte Bank- und Börsenwesen : journal of banking and financial research
1
Business strategy and the environment
1
Global business & economics review
1
International journal of e-business research : an official publication of the Information Resources Management Association
1
International journal of electronic finance : IJEF
1
International journal of services technology and management
1
Journal of behavioral and experimental economics
1
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation
1
Review of international business and strategy
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Telematics and informatics : an interdisciplinary journal on the social impacts of new technologies
1
The journal of media economics
1
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V.
1
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
1
Zeitschrift für Management : ZfM
1
Zeitschrift für Umweltpolitik & Umweltrecht : ZfU ; Beiträge zur rechts-, wirtschafts- und sozialwissenschaftlichen Umweltforschung
1
Zeitschrift für angewandte Umweltforschung
1
Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft : Zeitschrift des Deutschen Vereins für Versicherungswissenschaft e.V.
1
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1
Interaktivitätselemente und Nutzung der Web Sites deutscher Pressetitel im Internet : eine empirische Analyse
Gerpott, Torsten J.
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
57
(
2005
)
5
,
pp. 379-400
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003038948
Saved in:
2
Impacts of mobile Internet use intensity on the demand for SMS and voice services of mobile network operators : an empirical multi-method study of German mobile Internet customers
Gerpott, Torsten J.
- In:
Telecommunications policy : the international journal …
34
(
2010
)
8
,
pp. 430-443
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008667528
Saved in:
3
Sind positiv eingestellte Kunden generell bereit, mehr zu zahlen? : empirische Studien zu Moderatoren des Zusammenhangs zwischen anbieterbezogenen Kundeneinstellungen und Zahlungsbereitschaften
Gerpott, Torsten J.
- In:
Zeitschrift für Management : ZfM
4
(
2009
)
2
,
pp. 99-130
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003888787
Saved in:
4
Biased choice of a mobile telephony tariff type : exploring usage boundary perceptions as a cognitive cause in choosing between a use-based or a flatrate plan
Gerpott, Torsten J.
- In:
Telematics and informatics : an interdisciplinary …
26
(
2009
)
2
,
pp. 167-179
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003841931
Saved in:
5
Einflüsse anbieterbezogener Einstellungen von Privatkunden auf deren Preisbereitschaft : Befunde zweier empirischer Studien
Gerpott, Torsten J.
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
69
(
2009
)
6
,
pp. 679-700
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003908230
Saved in:
6
Attitudes and behaviors of mobile network operator customers : contributions toward empirically founded marketing strategies for mobile navigation and Internet services
Gerpott, Torsten J.
-
2010
-
1., Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003915259
Saved in:
7
Tariftypenwahl von Privatkunden im deutschen Mobilfunkmarkt : eine empirische Analyse zur Bedeutung von Wahrnehmungskonstrukten für die Wahl eines Tariftyps
Gerpott, Torsten J.
- In:
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen …
4
(
2007
)
4
,
pp. 6-22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003587378
Saved in:
8
Who (dis)continues to use SMS in the age of ubiquitous mobile Internet access? : a two-level investigation of residential mobile communications customers in Germany
Gerpott, Torsten J.
- In:
International journal of e-business research : an …
11
(
2015
)
3
,
pp. 31-53
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011306285
Saved in:
9
Explaining payment amounts among self-selected pay-what-you-want-buyers : results from a field experiment in Germany
Gerpott, Torsten J.
- In:
Global business & economics review
20
(
2018
)
3
,
pp. 263-285
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011953744
Saved in:
10
Customer retention, loyalty, and satisfaction in the German mobile cellular telecommunications market
Gerpott, Torsten J.
;
Rams, Wolfgang
;
Schindler, Andreas
- In:
Telecommunications policy : the international journal …
25
(
2001
)
4
,
pp. 249-269
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001565166
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