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Thesis
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Sammelwerk
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Collection of articles written by one author
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Sammlung
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Arbeitspapier
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Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
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Firmeninformation
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Working Paper
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Language
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English
61
German
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Herrmann, Andreas
81
Huber, Frank
18
Wentzel, Daniel
17
Heitmann, Mark
15
Landwehr, Jan Rüdiger
11
Hildebrand, Christian
6
Wricke, Martin
6
Bellis, Emanuel de
5
Landwehr, Jan R.
5
Tomczak, Torsten
5
Bauer, Hans H.
4
Häubl, Gerald
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Schaffner, Dorothea
4
Schlager, Tobias
4
Sprott, David E.
4
Wiecek, Annika
4
Brandenberg, Andreas
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Einhorn, Martin
3
Iyengar, Sheena S.
3
Levav, Jonathan
3
Lieven, Theo
3
Seilheimer, Christian
3
Burghartz, Pia
2
Cäsar, Marc
2
Erkin, Aras
2
Fürderer, Ralph
2
Grohmann, Bianca
2
Heidig, Wibke
2
Henkel, Sven
2
Ito, Kenichi
2
Johnson, Michael D.
2
Lyczek, Boris
2
Löffler, Michael
2
Maas, Peter
2
Morgan, Robert E.
2
Peine, Klaus
2
Polak, Benjamin
2
Schaffrath, Kathrin
2
Scharfenberger, Philipp
2
Spangenberg, Eric R.
2
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
7
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
6
Psychology & marketing
5
Journal of business economics : JBE
4
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
Journal of marketing
3
Journal of retailing
3
Marketing : ZFP ; journal of research and management
3
Marketing letters : a journal of research in marketing
3
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Journal of marketing research
2
Journal of the Academy of Marketing Science
2
Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
2
Review of managerial science
2
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
1
Business research
1
Emerald insight
1
European Journal of Marketing
1
European journal of marketing : EJM
1
Innovation Driven Marketing : vom Trend zur innovativen Marketinglösung
1
International Marketing Review
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Journal of Consumer Marketing
1
Journal of Product & Brand Management
1
Journal of business venturing
1
Journal of business-to-business marketing
1
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
1
Journal of management information systems : JMIS
1
Journal of marketing communications
1
Journal of marketing research : JMR
1
Journal of political economy
1
Journal of retailing and consumer services
1
Journal of service management
1
Kommunikationsmanagement im Wandel : Beiträge aus 10 Jahren =mcminstitute
1
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
MSI reports : working paper series
1
Schriftenreihe der Wissenschaftlichen Hochschule für Unternehmensführung Koblenz / Forschung
1
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
1
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Getting a feel for price affect : a conceptual framework and empirical investigation of consumers' emotional responses to price information
Peine, Klaus
;
Heitmann, Mark
;
Herrmann, Andreas
- In:
Psychology & marketing
26
(
2009
)
1
,
pp. 39-66
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003812196
Saved in:
2
The influence of stimulus ambiguity on category and attitude formation
Uekermann, Frauke
;
Herrmann, Andreas
;
Wentzel, Daniel
; …
- In:
Review of managerial science
4
(
2010
)
1
,
pp. 33-52
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003956490
Saved in:
3
Product design for the long run : consumer responses to typical and atypical designs at different stages of exposure
Landwehr, Jan Rüdiger
;
Wentzel, Daniel
;
Herrmann, Andreas
- In:
Journal of marketing
77
(
2013
)
5
,
pp. 92-107
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009793055
Saved in:
4
The tipping point of design : how product design and brands interact to affect consumers' preferences
Landwehr, Jan R.
;
Wentzel, Daniel
;
Herrmann, Andreas
- In:
Psychology & marketing
29
(
2012
)
6
,
pp. 422-433
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009554787
Saved in:
5
Preisbeurteilung bei mehrdimensionaler Preisstellung
Herrmann, Andreas
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
44
(
1998
)
1
,
pp. 47-64
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001242750
Saved in:
6
Produktwahlverhalten : Erläuterung und Weiterentwicklung von Modellen zur Analyse des Produktwahlverhaltens aus marketingtheoretischer Sicht
Herrmann, Andreas
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013389882
Saved in:
7
Behavioral pricing : Erklärungs- und Operationalisierungsansätze des Referenzpreiskonzepts
Wricke, Martin
;
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
29
(
2000
)
12
,
pp. 692-697
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001535607
Saved in:
8
Erklärungsansätze zur Dynamik des Vergleichsmaßstabs im Rahmen des Lücken-Modells der Kundenzufriedenheit
Herrmann, Andreas
;
Seilheimer, Christian
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
29
(
2000
)
1
,
pp. 14-20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001440856
Saved in:
9
Evaluating multidimensional prices in the bundling context
Herrmann, Andreas
;
Wricke, Martin
- In:
Optimal bundling : marketing strategies for improving …
,
(pp. 237-251)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001425135
Saved in:
10
Product and service bundling decisions and their effects on purchase intention
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
;
Higie Coulter, Robin
- In:
Optimal bundling : marketing strategies for improving …
,
(pp. 253-267)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001425139
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