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Aufsatz im Buch
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Conference paper
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1
Sammlung
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research-article
1
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Language
All
English
18
German
5
Undetermined
3
Author
All
Menrad, Klaus
26
Emberger-Klein, Agnes
8
Sparke, Kai
4
Zapilko, Marina Annette
4
Klein, Agnes
3
Lemmerer, Andreas
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Gabriel, Andreas
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Kurka, Stefan
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Decker, Thomas
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Decker, Thomas Anton
1
Heider, Dominik
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Kainz, Ulla
1
Nguyen, Minh T. T.
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Ruf, Julia
1
Rumm, Stefanie
1
Schöberl, Stefanie
1
Soode-Schimonsky, Eveli
1
Suda, Martin
1
Thi Thuy Minh Nguyen
1
Wangenheim, Florian von
1
Wolf, Miriam Eugenia
1
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Institution
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Fachgebiet für Marketing und management Nachwachsender Rohstoffe, Hochschule Weihenstephan-Triesdorf
3
Published in...
All
Conference Papers / Fachgebiet für Marketing und management Nachwachsender Rohstoffe, Hochschule Weihenstephan-Triesdorf
3
International journal of consumer studies
3
Journal of food products marketing : innovations in food advertising, food promotion, food publicity, food sales promotion
3
First International Conference on Resource Efficiency in Interorganizational Networks : ResEff 2013 ; November 13th - 14th, 2013, Georg-August-Universität Göttingen ; Papers
2
German journal of agricultural economics : GJAE
2
Journal of food products marketing
2
Agrar- und Ernährungsmärkte nach dem Boom : 49. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 30. September bis 02. Oktober 2009
1
Agrar- und Ernährungswirtschaft im Umbruch : 47. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 26.-28. September 2007
1
Agribusiness : an internat. journal
1
Berichte über Landwirtschaft : Zeitschrift für Agrarpolitik und Landwirtschaft
1
International journal of pharmaceutical and healthcare marketing
1
Journal of Consumer Marketing
1
The journal of consumer marketing
1
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ECONIS (ZBW)
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RePEc
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Consumer acceptance of genetically modified rapeseed-oil : a discrete-choice-experiment
Klein, Agnes
;
Zapilko, Marina Annette
;
Menrad, Klaus
; …
- In:
Agrar- und Ernährungsmärkte nach dem Boom : 49. …
,
(pp. 227-239)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008649269
Saved in:
2
Segmentation of customers of horticultural non-food products in Southern Germany
Gabriel, Andreas
;
Menrad, Klaus
- In:
German journal of agricultural economics : GJAE
62
(
2013
)
3
,
pp. 192-202
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010208054
Saved in:
3
Die latenten Moderatoren im Preis- und Qualitätsbewertungsprozess bei Neuprodukten auf dem Lebensmittelmarkt
Lemmerer, Andreas
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011428872
Saved in:
4
Entwicklungstendenzen im Ernährungsgewerbe und im Lebensmittelhandel in Deutschland : Implikationen für die strategische Ausrichtung der Unternehmen
Menrad, Klaus
- In:
Berichte über Landwirtschaft : Zeitschrift für …
79
(
2001
)
4
,
pp. 597-627
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001644981
Saved in:
5
Labelling for bio-based plastics
Rumm, Stefanie
;
Klein, Agnes
;
Zapilko, Marina Annette
; …
- In:
First International Conference on Resource Efficiency …
,
(pp. 403-414)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010384464
Saved in:
6
Consumer-relevant information about bioplastics
Kainz, Ulla
;
Zapilko, Marina Annette
;
Decker, Thomas Anton
- In:
First International Conference on Resource Efficiency …
,
(pp. 391-402)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010384466
Saved in:
7
Food consumption style determines food product innovations' acceptance
Sparke, Kai
;
Menrad, Klaus
- In:
The journal of consumer marketing
28
(
2011
)
2
,
pp. 125-138
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009162018
Saved in:
8
Verbraucherverhalten bei Bio-Lebensmitteln : Analyse des Zusammenhangs zwischen Einstellungen, moralischen Normen, Verhaltensabsichten und tatsächlichem Kaufverhalten
Schöberl, Stefanie
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009733791
Saved in:
9
Dimensionen der Verbraucherresonanz bei der Neuproduktbeurteilung von Lebensmitteln
Sparke, Kai
;
Menrad, Klaus
- In:
Agrar- und Ernährungswirtschaft im Umbruch : 47. …
,
(pp. 53-63)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003771092
Saved in:
10
Cross-European and functional food-related consumer segmentation for new product development
Sparke, Kai
;
Menrad, Klaus
- In:
Journal of food products marketing
15
(
2009
)
3
,
pp. 213-230
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003882707
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