Showing 1 - 10 of 19
This study aims to investigate the influence of perceived service quality, perceived value, perceived ease of use, and perceived usefulness on customer satisfaction using GPS tracking services in Thailand. The online questionnaires were used from the previous studies that have been valid. A...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014085887
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008651273
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009622578
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010423630
In der Entwicklung der Verkehrstelematik in Europa setzt man auf den kombinierten Einsatz von Informations-, Kommunikations- und Satellitennavigationssystemen nicht nur in den klassischen Sektoren des Bahn-, Schiffs- und Flugverkehrs, sondern vermehrt im individuellen Straßenverkehr....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003579597
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011441125
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011687356
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011595211
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011708416