Showing 1 - 10 of 17
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000542199
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010350577
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008746824
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008747430
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008747432
„Innovationen im Kundendialog“ ist ein Plädoyer für ein reales Marketing, welches sich auf reales Kundenverhalten stützt. Viele Marketingkonzepte sind fein ausgedacht, aber sie zielen am Markt und Kunden vorbei. Mit Kunden im echten Dialog zu sein ist ein Anspruch und ein Erfolgsprinzip....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425146
In this paper we bring together two worlds that are usually strictly separated in research: leadership and customers. Until now leadership research has concentrated particularly on internal organizational processes, whereas customers were analyzed preferably in the context of marketing and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010348635
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011490789
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011920073