Showing 1 - 4 of 4
Die vorliegende Studie beschäftigt sich mit den Faktoren, welche die Loyalität gegenüber Qualitätszeitungen und Boulevardzeitungen beeinflussen. Das Ziel ist es, herauszufinden, ob es Unterschiede bezüglich der Loyalität gegenüber den beiden Zeitungskategorien gibt. Abgeleitet von der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011918346
The following article deals with the question whether brands are able to successfully transfer their mission statement on the consumer perception due to their products. This topic will be analysed by means of the new brand concept of the German tabloid BILD. For determining the brand awareness...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011918326
Children play a key role when it comes to their parents' buying decisions. It is obvious that this is an important fact for brands and their products. For strong brand-consumer-relationships it is very interesting to start building this relationship as early as possible and ethically acceptable....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011869333
Dieser Artikel befasst sich mit Social Commerce, der Fusion von E-Commerce und Social Media. Kurz gesagt: Social Commerce verknüpft Kunden dort, wo sie einkaufen und hilft Menschen dort zu kaufen, wo sie vernetzt sind. Durch beide Richtungen, Menschen zu binden, entsteht eine Community und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011869336