Showing 1 - 10 of 554
Der weit verbreitete Eindruck der Uneinheitlichkeit von statistischen Informationen zur (beruflichen) Weiterbildung dürfte zu einem Teil auf Unterschiede in Erhebungskonstrukten zurückzuführen sein. Denn was unter (beruflicher) Weiterbildung verstanden wird und wie Weiterbildungsaktivitäten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014496066
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004005856
The purpose of this paper is to build consistent, integrated datasets to investigate whether various disaggregated data can shed light on the possible sources of the statistical discrepancy. Our strategy is first to use disaggregated data to estimate consistent sets of input-output models that...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010325485
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001537882
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001454623
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001470563
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001480750
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001486661